درآمدهای مالی آبفا خوزستان شفاف می‌شود

استاندار خوزستان با انتقاد از وضعیت آب و فاضلاب در خوزستان گفت: با وجود درآمد مناسب این سازمان در استان، همچنان آب و فاضلاب معضل اصلی استان است.

به گزارش اهواز نوین؛ قاسم سلیمانی دشتکی در نشست بررسی مشکلات شهرستان‌های رامهرمز و رامشیر در سالن جلسات استانداری خوزستان اظهار داشت: خوزستان یکی از استان‌های پر آب است ولی در شهرستان‌ها معضل اصلی مسئله تامین آب شرب و فاضلاب است.

وی افزود: رویه‌های مدیریتی در این بخش نیاز به اصلاح دارد و با مدیران این بخش برخورد کردم تا این رویه‌ها به نفع مردم اصلاح شود.

استاندار خوزستان گفت: با اینکه خوزستان به سبب فروش آب به صنایع دارای درآمد لازم هستیم ولی سرمایه‌گزاری و رسیدگی مناسبی در بخش آبفا را نمی‌بینیم.

وی افزود: به منظور شفافیت بیشتر بین درآمد و هزینه‌های شرکت آب و فاضلاب خوزستان یک گروه مستقل برای تعیین تراز مالی این دستگاه خدماتی تشکیل شده است تا بررسی‌های لازم انجام و مشخص شود درآمدهای این شرکت در کجا هزینه می‌شوند.

سلیمانی دشتکی جیره بندی آب در برخی از مناطق استان بخصوص در روستاها را وحشتناک خواند و گفت: ورود فاضلاب به شبکه آب آشامیدنی در برخی از مناطق اتفاقی است که باید با اقدامات پیشگیرانه از بروز آن جلوگیری می‌شد.

سلیمانی دشتی بیان کرد: باید توجه داشت که رویه‌های حمایت از سرمایه‌گذاران در تمام کشور واحد و به یک شکل هستند و برهمین اساس هیچ دستگاه اجرایی اجازه تفسیرهای سلیقه‌ای ندارد.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of