خوزستانی‌ها به دنبال کیش و مات حریفان آسیایی

شطرنج بازان استان خوزستان درمسابقات آنلاین زیر ۱۴ سال قهرمانی آسیا ، به مصاف حریفان خود می‌روند.

به گزارش  اهواز نوین، رئیس هیئت شطرنج استان با اشاره به اینکه رقابت‌های تیمیِ زیر ۱۴ سال قهرمانی آسیا ، از هفتم فروردین به مدت ۲ روز به صورت آنلاین برگزار می‌شود ، گفت : زهرا پروین و سینا موحد ، از خوزستان برای حضور در این مسابقات در ترکیب تیم ملی کشورمان قرار گرفتند.
عبدالامیرخطیب زاده ، با اشاره به اینکه این مسابقات در ۲ بخش دختران و پسران برگزار می‌شود ، به خبرنگار ما گفت : مانول اواتسیان ، مربی ارشد فیده در بخش دختران و استاد بزرگ اصغر گلی زاده در بخش پسران ، هدایت تیم‌ها را بر عهده دارند.
وی درباره نتایج اولین دوره شطرنج گرامیداشت مرحوم شهرام گوهرچین از بازیکنان ، مربیان و داوران شطرنج استان خوزستان و ایران به صورت آنلاین هم اشاره کرد و گفت : آرمان حاکمی و امیررضا پورآقابال به ترتیب از استان‌های تهران و آذربایجان شرقی عناوین اول و دوم را به خود اختصاص دادند.
به گفته رئیس هیئت شطرنج استان، در این مسابقات ، ۲۹۲ ورزشکار از ۲۷ استان کشور حضور داشتند : شاهین لرپری زنگنه و علیرضا بساق زاده به ترتیب از استان‌های اصفهان و خوزستان نیز مقام‌های سوم و چهارم را کسب کردند.
شهرام گوهرچین مربی و داور بین المللی شطرنج خوزستان و ایران ، روز اول فروردین ماه سال ۱۳۹۹ به علت ابتلاء به ویروس کرونا درگذشت.
0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of