مسافران نوروزی به باغملک سفر نکنند

فرماندار باغملک گفت: مسافران نوروزی با توجه به وضعیت شیوع کرونا در این شهرستان، تا اطلاع ثانوی به این شهرستان سفر نکنند.

به گزارش اهواز نوین، محمد نجاتی پور روز چهارشنبه بیان کرد: پست ایست و بازرسی در ورودی باغملک در پل چم کوره برپاست‌ و از حضور مسافران غیربومی جلوگیری می‌کند.

وی بر ایجاد محدودیت بیشتر و ممنوعیت ورود به مناطق گردشگری شهرستان باغملک تا اطلاع ثانوی تاکید کرد و گفت: از مسافران درخواست می‌کنیم به هیچ عنوان باغملک را به عنوان مقصد مسافرت خود انتخاب نکنند.

فرماندار باغملک افزود: در صورت رعایت نکردن موارد ذکر شده، متخلفان با اعمال قانون و محدودیت سختگیرانه از سوی پلیس روبه رو خواهند شد.

وی ادامه داد: از فرماندهی و ماموران انتظامی ، راهنمایی و رانندگی و پلیس راه که در برقراری نظم و امنیت، ساماندهی تردد و کنترل ترافیک و از همه مهمتر ایجاد محدودیت ویژه کرونایی تلاش می‌کنند صمیمانه قدردانی می‌کنم.

فرماندار باغملک گفت: با همکاری بیشتر مردم فهیم و ماندن آنها در خانه و حضور و پایمردی پلیس، بسیج، کادر درمانی، امدادی ، خدماتی، قضایی و مدیریتی می‌توانیم شاهد تبدیل وضعیت نامطلوب کنونی به وضعیت عادی باشیم.

رییس ستاد مقابله با کرونای باغملک افزود: با تلاش مجموعه ستاد مقابله با کرونای این شهرستان در بخش‌های مختلف و همکاری مردم در چند روز گذشته، روند افزایشی مبتلایان به کرونا متوقف و هم اینک این روند کاهشی شده اما کافی نیست و تا عادی شدن وضعیت نیاز به همراهی بیشتر مردم و تلاش مضاعف مسوولان مربوطه دارد.

باغملک در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارد.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of