شعار سال باید امتداد اجتماعی پیدا کند

هر خدمتی چه در زمینه اقتصادی، چه نظامی و چه فرهنگی زمانی قابل قبول است که امتداد اجتماعی پیدا کند تا به سفره مردم برسد و مردم آن را لمس کنند .

به گزارش اهواز نوین، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به شعار سال گفت:  در فرمایشات رهبر معظم انقلاب، چند نکته از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ اول اینکه دشمن در سیاستی که برای به زانو درآوردن جمهوری اسلامی در پیش گرفت، شکست خورد و خود نیز به این شکست اعتراف کرد.
حجت‌الاسلام محمدمهدی نبی‌زاده با اشاره به نقش «سیاست مقاومت» در صحنه‌ها و میدان‌های مختلف در مقابل دشمن، گفت: اگر در هر صحنه و میدانی، ایستادگی و مقاومت در برابر دشمن اتفاق بیفتد، نتیجه‌اش پیروزی کشور و شکست قطعی دشمن خواهد بود.

وی گفت : نکته حائز اهمیت دیگر در بیانات مقام معظم رهبری در خصوص شعار جهش تولید در سالی که گذشت، این بود که نتیجه آن در زندگی مردم مشهود نبود و این درس بزرگی دارد. هر خدمتی در هر زمینه‌ای، زمانی قابل قبول است که امتداد اجتماعی پیدا کند تا به سفره مردم برسد و مردم آن را لمس کنند، چه در زمینه اقتصادی، چه نظامی و چه فرهنگی.

نبی زاده درباره فرمایشات رهبر معظم انقلاب با توجه به اهمیت سال ۱۴۰۰، یادآور شد: اول اینکه مسائل را باید با نگاه بلند در نظر گرفت. پس در رسالت‌ها و مأموریت‌های سازمان تبلیغات اسلامی هم باید این نکته ملحوظ باشد. مسئله دوم، مسئله انتخابات ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۰ است که بی‌شک تعیین‌کننده خواهد بود، اینکه دولتی بر سرکار بیاید که بتواند گفتمان مقاومت را در جامعه ترویج بدهد در آینده جمهوری اسلامی بسیار سرنوشت‌ساز خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان همچنین به اهمیت نقش دولت در شکوفایی جهش تولید پرداخت و گفت: در این زمینه دولت‌ها نقش اصلی را بر عهده دارند که رهبر معظم انقلاب نیز به آن اشاره کردند .
0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of