جریمه کرونایی دو هزار خودرو در خوزستان

۲ هزار خودرو در خوزستان که محدودیت‌های کرونایی را رعایت نکرده بودند جریمه شدند.

به گزارش اهواز نوین، رییس پلیس راه خوزستان با اشاره به افزایش سفر‌ها در خوزستان طی چندروز گذشته گفت : برخی از افراد غیربومی که در استان حضور داشتند قصد برگشت به محل سکونتشان را داشتند و این موضوع باعث شد که در جاده‌های خروجی با افزایش تردد خودرو‌ها روبه رو شویم.

سرهنگ رضا دولتشاهی با بیان اینکه تردد خودرو‌ها در جاده‌های خوزستان به حالت عادی و کاهشی برگشته افزود: همکاران ما به صورت ۲۴ ساعته در جاده‌های خوزستان حضور داشته و با خودرو‌های متخلف برخورد قانونی می‌کنند.

وی گفت: تاکنون به بیش از ۴۰ هزار خودرو تذکر زبانی دادیم همچنین بیش از ۵۰ هزار خودرو را عودت و ۲ هزار خودرو برابر قانون جریمه شدند.

سرهنگ دولتشاهی گفت : اولویت ما به صاحبان خودرو‌های غیربومی تذکر زبانی و عودت خودرو‌ها است، اما در صورتی که خودرویی اصرار به تردد داشته باشد جریمه خواهد شد.

دولتشاهی افزود: خودرو‌های با پلاک بومی حق خروج از شهر‌های قرمز و نارنجی را نداشته و پلاک‌های غیربومی حق ورود به این شهر‌ها را ندارند. این محدودیت تا پایان تعطیلات نوروز در استان برقرار است و ادامه آن به تصمیم ستاد استانی مدیریت کرونا بستگی دارد

وی گفت: میزان جریمه ورود و خروج خودرو‌ها به شهر‌های قرمز و نارنجی به ترتیب پنج و ۲ میلیون ریال است که برابر قانون اعمال می‌شود.
0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of