استاندار خوزستان: مردم از سفر به شهرهای قرمز و نارنجی بپرهیزند

استاندار خوزستان با اشاره به وضعیت پرخطر کرونا گفت: مردم از سفر به شهرهای قرمز و نارنجی خودداری کنند تا با برخورد نیروهای انتظامی و یا جریمه روبه‌رو نشوند اما درباره شهرهای زرد و آبی توصیه ما عدم سفر است.

به گزارش اهواز نوین، قاسم سلیمانی دشتکی صبح امروز در بازدید از مبادی ورودی خوزستان، ضمن توصیه به مردم برای حفاظت از جان عزیزانشان اظهار داشت: متاسفانه شرایط هنوز در استان مناسب نیست؛ گرچه سرعت انتشار با شیب ملایمی هنوز در حال پیشروی است ولی با کمترین غفلت و سهل انگاری، ممکن است وارد یک شرایط بحرانی جدید شویم.

وی افزود: در حال حاضر ۸ شهرستان استان در شرایط قرمز هستند و ۱۰ شهرستان نارنجی هستند و ما امیدواریم با مراعات شهروندان بتوان شهرهای قرمز را به نارنجی و نارنجی را به زرد و آبی تغییر وضعیت داد.

سلیمانی دشتکی ایراداتی نسبت به تجمعات مردم در روزهای آخر سال گرفت و اظهار داشت: ایرادی که می‌توان گرفت در خصوص عدم مناسب شدن وضعیت شیوع ویروس در استان این است که مردم تجمعات عزاداری و عروسی و جشن‌ها را به زمانی دیگر واگذار کنند.

وی بیان داشت: مراودات خانوادگی و تجمعات خانوادگی در شرایط فعلی، هر جمعیتی یک کاروان مرگ است و برگزاری این تجمعات باعث بستری شدن ده‌ها نفر دیگر می‌شود و هر عزایی عزادار شدن دیگران و هر جشنی را به عزا تبدیل می‌کند.

استاندار خوزستان در خصوص محدودیت‌های سفرهای نوروزی گفت: کماکان ما سفر از و به شهرهای قرمز و نارنجی را داریم و کسانی که از مبدا این شهرها و یا به مقصد این شهرها قصد سفر دارند جلوگیری به عمل خواهد آمد.

وی گفت: لذا مردم از سفر به این شهرها جدا خودداری کنند تا با برخورد نیروهای انتظامی و یا جریمه رو به رو نشوند اما در خصوص شهرهای زرد و آبی توصیه ما عدم سفر است ولی ممنوعیتی وجود ندارد؛ با این حال توصیه ما بر عدم مسافرت است.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of