توزیع مرغ در بازار خوزستان با نظارت جدی بازرسان

سهمیه مرغ تنها به واحد‌های صنفی داده می‌شود که در سامانه تجارت واحد خود را ثبت کرده باشند.

به گزارش اهواز نوین ، مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان در گفتگو ویژه خبری شبکه خوزستان گفت: تعزیرات حکومتی به پرونده‌های تخلف در بخش‌های کالا و خدمات، قاچاق و ارز و بازار نظارت می‌کند.
بیرانوند افزود:  در بخش کالا و خدمات  ۱۸ هزار پرونده، در بخش بهداشتی  ۱۳ هزار  پرونده رسیدگی شده است.
وی با اشاره به مشکلات توزیع مرغ در بازار  گفت: در جلسه‌ای که در محل دادستانی مرکز استان و با حضور مسئولان مربوطه برگزار شد، مشکلات توزیع مرغ در استان مورد بررسی قرار گرفت.
مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان ادامه داد: بر اساس طرح جدید که از امروز اجرایی شده است، نمایندگان دادستان ، سازمان جهاد کشاورزی ، پشتیانی امور دام و سازمان صمت با حضور در کشتارگاه‌های دزفول، مسجدسلیمان ،  بهبهان،  اهواز، رامهرمز ، حمیدیه بر فرآیند توزیع مرغ نظارت می‌کنند.
بیرانوند گفت : در این طرح به میزان نهاد‌های دامی، کشتارگاه   موظف  است گوشت مرغ را در اختیار شبکه توزیع قرار دهد که در صورت تخلف با کشتارگاه متخلف برخورد می‌شود.

معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان نیز در ارتباط زنده تصویری با برنامه گفتگو ویژه خبری شبکه خوزستان گفت: تمامی واحد‌های صنفی  توزیع کننده کالای اساسی موظف به ثبت واحد خود در سامانه تجارت می‌باشند.

ناصریان افزود:سهمیه مرغ تنها به واحد‌های صنفی داده می‌شود که در سامانه تجارت واحد خودثبت کرده باشند.
وی ادامه داد: همچنین بازرسان سازمان صمت استان نیز در محل  توزیع مرغ حضور داشته  و بر روند آن نظارت می‌کنند.
معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان بیان کرد: تعاونی‌های  ادارات استان نیز می‌توانند  برای توزیع مرغ در بین کارکنان خود به سازمان صمت مراجعه و حواله دریافت کنند.
0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of