ثبت نام بیش از ۲ هزار نفر در انتخابات شوراهای خوزستان

 رییس ستاد انتخابات خوزستان گفت: ۲ هزار و ۱۰۸ نفر از داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر در استان، تاکنون در این انتخابات ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش اهواز نوین، رضا نجاتی دوشنبه  اظهار داشت: ثبت نام ۲ هزار و ۱۰۸ نفر از داوطلبان در این دوره از انتخابات شوراهای شهر تا ساعت ۱۲ امروز نهایی شده که ۱۸۶ نفر از این داوطلبان زن هستند.

سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با اشاره به اینکه ثبت نام انتخابات شوراهای شهر تا فردا ۲۶ اسفند ادامه دارد، به داوطلبان تاکید کرد که ثبت نام خود را به ساعات پایانی موکول نکنند، زیرا ممکن است به دلیل حجم بالای مراجعات و محدودیت زیرساخت‌ها با مشکلاتی در ثبت نام مواجه شوند.

وی افزود: با توجه به امکان ثبت نام غیرحضوری داوطلبان از طریق تلفن همراه و رایانه شخصی، که امسال فراهم شده بود، انتظار است که داوطلبان از این روش استفاده کنند، البته باید توجه داشته باشند شماره تلفنی که در زمان ثبت نام اعلام می‌کنند باید به نام داوطلب باشد.

به گفته نجاتی، تاکنون بیشتر افراد از طریق ثبت نام غیرحضوری در این انتخابات نامنویسی کرده‌اند.

براساس این گزارش، ثبت نام داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورای شهر از ۲ اسفند آغاز شده و تا ۲۶ اسفند ادامه دارد.

داوطلبان شوراهای شهر به چهار روش ثبت نام از طریق اپلیکیشن موبایلی (دانلود برنامه ثبت نام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir) و دریافت پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره ۳۰۰۰۷۷۸۷، ثبت نام از طریق نسخه ویندوز و قابل نصب بر روی رایانه (دانلود برنامه ثبت نام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir) و دریافت پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره ۳۰۰۰۷۷۸۷، ثبت نام از طریق دفاتر پیشخوان دولت و دریافت پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره ۳۰۰۰۷۷۸۷، و ثبت نام از طریق مراجعه حضوری به فرمانداری شهرستان (از ساعت ۸ تا ۱۸) و دریافت رسید ثبت نام می‌توانند نسبت به نام نویسی خود اقدام کنند.

انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خردادماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

رضا نجاتی که حدود یک هفته پیش به سرپرستی اداره کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خوزستان منصوب شده بود، از ۲۳ اسفند به عنوان سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان منصوب شده است.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of