افزایش هفتاد درصدی خدمات پستی خوزستان در ایام کرونایی

در یازده ماه گذشته در مجموع حدود ۱۸میلیون مرسوله توسط پست خورستان قبول و توزیع شده است.

به گزارش اهواز نوین ، مدیرکل پست خوزستان با اشاره به شیوع ویروس کرونا و کاهش تردد‌ها  گفت: توسعه تجارت الکترونیک به دلیل شیوع کرونا موجب افزایش جابجایی مرسوله‌های پستی شده است.

مهران حموله افزود: اداره کل پست خوزستان در راستای سیاست‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر گسترش خدمات و تجارت الکترونیکی و با توسعه زیرساخت‌های لازم توانسته است روزانه ده‌ها هزارخرید اینترنتی وامانت و مرسوله که از اقصی نقاط کشور به خوزستان وارد و از آن خارج می‌شود را جابجا کند.

وی یکی ازسرویس‌های مطلوب این مجموعه در دوره شیوع کرونا را نمایشگاه مجازی کتاب عنوان کرد و گفت: در مدت زمان کمتر از دو هفته بیش از ۴۰ هزارکتاب ازنمایشگاه بین المللی کتاب در استان ارسال شده است.

حموله با اشاره به افزایش دو برابری جذب فروشگاه‌های خوزستان در بازار الکترونیکی افزود: تعداد فروشگاه‌های جذب شده در بازار الکترونیکی پست پیش ازین صد و پنجاه عدد بوده است که درحال حاضر ۳۲۰ فروشگاه مجازی طرف قرداد پست خوزستان هستند.

مدیرکل پست خوزستان گفت: تمامی خدمات پستی از ابتدای شیوع بیماری کرونا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از مبدا تا مقصد در استان به مشتریان ارائه شده است.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of