با حضور امام جمعه و فرماندار اهواز صورت گرفت :آغاز بهره بردارى از بازارچه خوداشتغالى سردار شهيد على هاشمى

با حضور امام جمعه و فرماندار اهواز صورت گرفت

آغاز بهره بردارى از بازارچه خوداشتغالى سردار شهيد على هاشمى
حجت الاسلام و المسلمين موسوى فرد نماينده ولى فقيه و امام جمعه اهواز و دكتر عالمى نيسى فرماندار اهواز در آغازين روز فعاليت بازارچه سردار شهيد على هاشمى حضور يافتند و فعاليت اين بازارچه كه در محله حصيرآباد واقع است رسما آغاز شد .
گفتنى است اين بازارچه به همت و تلاش سازمان ساماندهى مشاغل شهرى و فرآورده هاى كشاورزى شهردارى اهواز و در راستاى تقويت فعاليت هاى جهادى به گروه هاى جهادى واگذار گرديد .
ريىس سازمان ساماندهى مشاغل شهرى گفت :در سال جهش توليد و در راستاى عمل به فرمايشات مقام معظم رهبرى در خصوص توجه به دهك هاى كم درآمد و تقويت مشاغل خانگى و اقتصاد مقاومتى، سازمان ساماندهى مشاغل شهرى بازارچه حصيرآباد را در اختيار گروه هاى جهادى منطقه قرار داده است.
بابك ربيعى در اين زمينه اظهار داشت :مديريت شهرى مى تواند نقش مهمى در ايجاد اشتغال پايدار در محلات داشته باشد ،از اين روست كه همه تلاش ما تقويت فعاليت هاى جهادى است كه با استفاده از ظرفيت هاى كسب و كار خرد به توانمند سازى مناطق محروم همت مى گمارند .
ربيعى در پايان خاطر نشان کرد: تجربه همكارى مشترك با گروه هاى جهادى در بازارچه حصيرآباد قابل تعميم به ساير نقاط شهر خواهد بود و به الگويى از كار انقلابى و فعاليت جهادى تبديل خواهد شد .
گفتنى است استفاده عموم شهروندان از اين بازارچه كه در محله حصير آباد واقع است با حفظ پروتكل هاى بهداشتى بلامانع مى باشد .

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of