پارک شهربازی پادادشهر تعطیل شد

سید رشید شجاعی مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز عنوان کرد: با عنایت به دستور وزارت بهداشت و با ابراز تاسف فراوان بابت قرار گرفتن مجدد کلانشهر اهواز در موج جدید ویروس کرونا، پارک شهربازی پادادشهر و همچنین پارک لاله طبق پروتکل های بهداشتی تا اطلاع ثانوی تعطیل می باشند. وی بیان داشت: انشاالله به محض خارج شدن از محدوده قرمز رنگ و اعلام مدیریت بحران استان در خصوص بازگشایی پارکها و همچنین شرایط مساعد کلانشهر اهواز، پارکها و شهربازی ها نیز بازگشایی خواهند شد.

به گزارش اداره ارتباطات سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز؛ پارک شهربازی پادادشهر و لاله اهواز به علت موج جدید ویروس کرونا و وارد شدن کلانشهر اهواز به محدوده قرمز رنگ، با عنایت به رعایت پروتکل های بهداشتی تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.
سید رشید شجاعی مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز عنوان کرد: با عنایت به دستور وزارت بهداشت و با ابراز تاسف فراوان بابت قرار گرفتن مجدد کلانشهر اهواز در موج جدید ویروس کرونا، پارک شهربازی پادادشهر و همچنین پارک لاله طبق پروتکل های بهداشتی تا اطلاع ثانوی تعطیل می باشند.
وی بیان داشت: انشاالله به محض خارج شدن از محدوده قرمز رنگ و اعلام مدیریت بحران استان در خصوص بازگشایی پارکها و همچنین شرایط مساعد کلانشهر اهواز، پارکها و شهربازی ها نیز بازگشایی خواهند شد.
شجاعی در پایان خواستار شد: با وجود جهش های جدید ویروس کرونا از همه شهروندان استدعا دارم تا با رعایت پروتکل های بهداشتی و ماسک زدن، کمک کنند تا شرایط مساعد دوباره به شهر اهواز برگشته و انشاالله به یاری خدا این ویروس منحوس را شکست دهیم.
0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of