برگزاری دومین جلسه شورای راهبری کلینیک کسب و کار خوزستان

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: دومین جلسه شورای راهبردی کلینیک کسب و کار با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی استان و جمعی از مشاوران برگزار شد.

به گزارش اهواز نوین  روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان اخلاق محمدیان اظهار داشت: کلینیک کسب و کار به عنوان یک مدل توسعه‌ای با حضور تیم ‌های توانمند ساز متشکل از مشاوران حیقی و حقوقی تشکیل شده است که در راستای توسعه خدمات کسب و کار به صنایع کوچک و ارائه خدمات مشاوره‌ای جهت توسعه کمی و کیفی واحدهای صنعتی فعالیت می‌کند.

وی افزود: عارضه یابی، ارتقا افزایش ظرفیت بنگاه‌های تولیدی، کمک به بهر‌برداری واحد‌های راکد و نیمه فعال از مهمترین اهداف راه‌اندازی این کلینیک بوده است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان حضور افراد دانشگاهی در میان مشاوران و تیم‌های توانمندساز را یکی دیگر از مزیت‌های تشکیل کلینیک کسب و کار عنوان کرد وگفت: استفاده از مشاوران متخصص به منظور حل مشکلات واحدهای تولیدی استان، و ورود مفاهیم مبتنی بر دانش در فضای کسب و کار با هدف نهادینه کردن تئوری‌ها در محیط کسب و کار از دیگر نکات مثبت اجرا شده در کلینیک کسب و کار استان می‌باشد.

در ادامه انتخابات هیئت امنا کلینیک کسب و کار استان برگزار شد که پس از رأی گیری، ۵ نفر از مشاوران به عنوان اعضای هیئت امنا، کار نظارت بر کلینیک کسب و کار استان را بر عهده دارند.

گفتنی است کلینیک کسب و کار خوزستان از سال ۹۷ در استان راه‌اندازی شده است که طبق قوانین شورای راهبردی هر ۲ سال یکبارانتخابات برگزار می‌کند و هیئت امنا ر

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of