آمار بیماران کرونایی شادگان سه رقمی شد

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: آمار بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در شهرستان شادگان در ۲۴ ساعت گذشته به ۱۸۰ نفر رسید.

به گزارش روز سه‌شنبه اهواز نوین به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی آبادان شکراله سلمان زاده بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۵۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان شناسایی شدند که ۳۶ بیمار در آبادان، ۳۵ نفر از خرمشهر و ۱۸۰ بیمار قطعی مبتلا به کووید- ۱۹ گزارش شد.

وی به انجام ۵۴۴ نمونه تست در جنوب غرب خوزستان اشاره کرد و افزود: ۲۴ بیمار در آبادان، ۳۱ بیمار در خرمشهر و ۱۷۱ نفر در شادگان نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت:در این مدت ۳۸ بیمار در بیمارستان طالقانی آبادان بستری و ۱۸ نفر نیز بهبود و از بیمارستان مرخص شدند ضمن اینکه یک بیمار در شادگان و یک در خرمشهر به دلیل کرونا فوت کردند.

سلمان زاده تعداد بیماران بستری در بیمارستان طالقانی آبادان را ۱۶۲ بیمار اعلام کرد و افزود:۸۰ درصد تخت‌های این بیمارستان تکمیل و ظرفیت بخش مراقبت‌های ویژه آن نیز پر شده است.

وی اضافه کرد: تعداد کل بیماران به مبتلا به کرونا در مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان از ابتدای اپیدمی تاکنون ۱۳۱ هزار و ۸۹۶ مورد بوده که از این تعداد هفت هزارو ۳۲ بستری و پنج هزارو ۳۷۶ نفر نیز پس از دریافت خدمات و بهبودی از بیمارستان‌ها مرخص شدند.

به گزارش ایرنا ۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان‌های زیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره‌مند هستند.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of