رئیس بیمارستان:

ظرفیت بیمارستان گلستان اهواز هم در حال تکمیل است

 رئیس بیمارستان گلستان اهواز با هشدار اینکه ظرفیت تخت‌های کرونا در حال تکمیل است، خواستار رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم برای کنترل زنجیره شیوع کرونا شد.

به گزارش اهواز نوین، دکتر میثم معزی اظهار کرد: در آخرین رده‌بندی شهرهای کشور، یک‌سوم از شهرهای در وضعیت هشدار، یعنی ۱۰ شهر از حدود ۳۰ شهر، در استان خوزستان علامت‌گذاری شده که حاکی از یک وضعیت قرمز بسیار نگران‌کننده و وخیم است.

وی افزود: بنا بر آخرین مصوبات ستاد مقابله با کرونا و با توجه به خیز جدید و فزاینده بیماری، تمام ظرفیت‌های درمانی موجود برای رسیدگی به مبتلایان روزافزون کووید – ۱۹ بسیج شده است.

این متخصص طب اورژانس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: آمار مرگ و میر جوانان مبتلا به کرونا نگران‌کننده است و گره اصلی بحران کرونا، تنها به دست خود مردم باز می‌شود.

معزی افزود: اخبار تلخ مرگ هنرمندان، ورزشکاران و جوانان در روزهای اخیر زنگ هشداری بود که متأسفانه از سوی برخی از مردم جدی گرفته نشد و باید توجه کرد که زنجیره شیوع هولناک کرونا، به جز با خواست آحاد مردم و رعایت حداکثری پروتکل‌ها گسسته نخواهد شد و نباید همه امید مردم معطوف به اخبار توزیع قریب‌الوقوع واکسن، ایجاد محدودیت‌ها یا امکانات مراکز درمانی شود.

رئیس بیمارستان گلستان اهواز با هشدار اینکه ظرفیت تخت‌های کرونا در حال تکمیل است، گفت: با پیش‌رو بودن تعطیلات پایان سال که احتمال افزایش ترددهای بین‌شهری، مراجعه حضوری به مراکز خرید و گشت و گذارهای تفریحی را به دنبال خواهد داشت، بی‌توجهی به توصیه‌های پیشگیرانه و عدم رعایت موازین بهداشتی، عواقب جبران‌ناپذیری را برای خانواده‌ها به دنبال خواهد داشت.

بیمارستان گلستان اهواز
بیمارستان گلستان اهواز

بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی اهواز پیش از این نیز تکمیل ظرفیت بیمارستان رازی اهواز به عنوان مرکز اصلی پذیرش بیماران کرونا در اهواز اعلام شده بود. در حال حاضر بیمارستان‌های گلستان، فاطمه زهرا، امیرالمومنین و بیمارستان ارتش نیز به عنوان بیمارستان‌های معین در حال پذیرش بیماران هستند. اهواز به همراه هشت شهر دیگر خوزستان در وضعیت قرمز قرار دارد.

برای پیوستن به پیج اینستاگرام اهواز نوین کلیلک کنید.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of