گروه‌های شغلی شماره چهار در شهرهای زرد خوزستان اجازه فعالیت نخواهند داشت

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان خوزستان گفت: در چهار شهر زرد خوزستان گروه‌های شغلی شماره چهار تا اطلاع ثانوی اجازه فعالیت نخواهند داشت.

به گزارش اهوز نوین، رضا نجاتی سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه با اجرای طرح غربالگری خانه به خانه شهید حاج قاسم سلیمانی روند خوبی در بیماریابی و کاهش آمار مبتلایان به کرونا در خوزستان طی شد.

وی افزود: متاسفانه با کاهش آمار و حذف محدودیت‌های کرونایی ساده انگاری جایگزین رعایت پروتکل‌های بهداشتی شد.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان خوزستان با اشاره به درگیری بیشتر جوانان در این دوره، گفت: نتیجه عادی انگاری افزایش روزانه آمار مبتلایان، موارد بستری و متاسفانه فوت ناشی از کرونا در استان خوزستان شده است.

وی ادامه داد: باتوجه به دستورالعمل‌های تنظیم شده در ستاد ملی محدودیت‌های کرونایی در شهرهای اهواز، امیدیه، مسجد سلیمان و آبادان که وضعیت زرد کرونایی دارند، اعمال خواهند شد.

رضا نجاتی تصریح کرد: بر این اساس در شهرهای زرد خوزستان گروه‌های شغلی شماره چهار مجددا تا اطلاع ثانوی اجازه فعالیت نخواهند داشت.

وی بیان کرد: ساعت کاری ادارات در اهواز از ۸:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و در سایر شهرهای استان از  ۸:۳۰ تا ۱۴:۳۰ خواهد بود.

وی اذعان کرد: از کلیه دستگاه‌ها، ادارات و بویژه شرکت‌های دولتی و خصوصی مستقر در استان انتظار داریم که مصوبات اعلام شده از سوی ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا را اعمال و رعایت کنند.

برای پیوستن به پیج اینستاگرام اهواز نوین کلیلک کنید.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of