ادامه عملیات روکش آسفالت بلوار ۴۴ متری کیانشهر

با صرف بیش از ۱۶۰۰۰تن آسفالت گرم عملیات اجرایی روکش آسفالت بلوار ۴۴ متری کیانشهر ساماندهی شد

به گزارش اهواز نوین به نقل از اداره ارتباطات معاونت فنی وعمرانی شهرداری اهواز ،وحید معینی زاده عنوان کرد: در راستای اجرای طرحهای عمرانی در سطح شهرعملیات زیر سازی، جدول کشی، نصب چراغ و علایم راهنمایی و رانندگی و آسفالت در بلوار۴۴ متری کیانشهر ادامه خواهد داشت.

معاون فنی وعمرانی شهرداری اهواز، تداوم خدمت رسانی به شهروندان را زمینه ساز توسعه متوازن منطقه ای و نیل به اهداف کلان شهرداری اهواز در بخش خدمات شهری و عمرانی دانست و خاطر نشان کرد: استمرار این گونه خدمات موجب اعتماد سازی و کسب رضایتمندی عمومی شهروندان است.

 

وی اظهار کرد: خدمات رسانی بهینه از اولویتهای اجرای این پروژه ها می باشد و درجهت بهبود چهره عمومی شهر و ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان منطقه بلوار ۴۴ متری کیانشهر آسفالت ریزی شد.

معاون فنی و عمرانی از فعالیت اکیپ های مختلف آسفالت ریزی خبرداد و گفت: اکیپ های آسفالت ریزی با اولویت خیابان های اصلی در مسیرهای مختلف، عملیات عمرانی خود را انجام می دهند که در این راستا ساخت و تکمیل پیاده راه های حاشیه ی معابر اصلی لکه گیری نوارهای حفاری معابر شریانی در مناطق هشتگانه در حال انجام می باشد.

وی در پایان با اشاره به تاکید شهردار اهواز در خصوص ارتقا سطح کیفی خدمات دهی به شهروندان گفت: این معاونت با سرلوحه قرار دادن این مهم در صدد افزایش کیفیت و عمر خدمات دهی در حوزه های مختلف عمرانی، خدماتی و فرهنگی می باشد.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of