پاسخگویی و پیگیری ، با هدف رسیدگی و تسریع در حل مشکلات شهروندان

مدیر منطقه ۸ از پاسخگویی و پیگیری ، با هدف رسیدگی و تسریع در حل مشکلات شهروندان خبر داد .

به گزارش اهواز نوین به نقل از اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۸ ، محمدرضا قنواتی با اعلام این خبر افزود : به منظور حفظ و ارتقا سطح رضایتمندی شهروندان و با هدف پیگیری مشکلات موجود محله و هم افزایی برای تسریع در رفع مشکلات و معضلات در راستای ارائه خدمات بهینه به شهروندان بهمراه معاونین و مسئولین نواحی منطقه از خیابان های سیصد دستگاه و رسالت بازدید کردند.

وی هدف از بازدیدهای دوره ای را در جریان قرارگرفتن وضعیت شهری و مسائل و مشکلات احتمالی دانست و گفت: با بررسی مشکلات و نواقص موجود نسبت به رفع آنها اقدامات مقتضی صورت خواهد گرفت و ابراز امیدواری کرد که با انجام چنین اقداماتی بخشی از رضایتمندی شهروندان تامین و میزان زیادی از دغدغه های آنها حل می شود .

وی خاطرنشان کرد: مشکلات و درخواست هایی که جنبه اجرایی ، عملیاتی، خدماتی دارند در کوتاهترین زمان بررسی و اجرایی شوند در مقابل مسائل و مشکلات حقوقی ، کارشناسی و مدیریتی کمی نیاز به زمان دارند و سعی می کنیم طی یک زمانبندی مناسب نیز پیگیری شود .
گفتنی است مسائل مطرح شده در بازدید میدانی امروز مدیر منطقه از سطح حوزه استحفاظی ، مسئله آسفالت خیابان زمرد در انتهای خیابان ده رسالت بوده است که مدیرمنطقه دستور رسیدگی و پیگیری در اسرع وقت را دادند .

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of