درطرح یک هفته‌ای جمع‌آوری سلاح؛

۱۲۶ قبضه سلاح غیرمجاز درخوزستان کشف و یک‌باند قاچاق سلاح منهدم شد

فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری کشف و ضبط ۱۲۶ قبضه سلاح غیرمجاز و دستگیری ۱۱۳ نفر در این رابطه، و انهدام یک باند قاچاق سلاح در این استان، در طرح ارتقای امنیت اجتماعی خبر داد.

به گزارش اهواز نوین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمد صالحی بیان کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی به‌ مدت یک هفته و با هدف مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، سارقان، دارندگان سلاح و عاملان تیراندازی در سطح خوزستان اجرا شد.

وی افزود: با اجرای این طرح گسترده، هفت باند سرقت مسلحانه منزل، خودرو، عادی و به عنف منهدم، و تعداد ۴۶۲ سارق حرفه‌ای در مناطق مختلف خوزستان دستگیر ،و هفت دستگاه خودرو و موتورسیکلت و مقادیر زیادی اموال مسروقه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: در حوزه مبارزه با موادمخدر نیز ، ماموران انتظامی خوزستان، موفق به کشف ۱۸۳ کیلوگرم انواع مواد افیونی شده، و دستگیری ۲۱۳ خرده فروش شدند و یک باند قاچاق مواد مخدر نیز منهدم و ۶ باب منزل پلمب شد.

وی بیان کرد: همچنین در ادامه این طرح پلیس امنیت عمومی با همکاری سایر یگان های انتظامی در سراسر استان با کار اطلاعاتی و اقدامات خاص پلیسی ۱۱۳ نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی را دستگیر و از مخفیگاه متهمان ۱۲۶ قبضه سلاح غیرمجاز به همراه ۲ هزار و ۵۰ عدد انواع فشنگ کشف کردند.

سردار صالحی گفت: در عملیاتی دیگر ماموران پلیس امنیت عمومی با کار اطلاعاتی یک باند قاچاق سلاح را در مبادی ورودی شمال خوزستان منهدم و۳۰ قبضه سلاح کلت کمری از آنها کشف و ضمن توقیف یک دستگاه خودرو پژو، ۲ قاچاقچی سلاح را در این ارتباط دستگیرکردند.

وی گفت: متهمان پس ازتشکیل پرونده به مراجع قضایی خوزستان تحویل شدند.

فرمانده انتظامی خوزستان افزود:پلیس با تمام توان در برابر هر بی‌قانونی ایستادگی کرده و با اجرای طرح‌های ویژه، برهم زنندگان نظم عمومی را تسلیم قانون می‌کند.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of