جانشین بازرسی قرارگاه امام حسین(ع): راه سردار سلیمانی زنده است

جانشین بازرسی قرارگاه امام حسین (ع) گفت: راه شهید سلیمانی همواره زنده است و فرزندان این مرز و بوم رهرو اهداف والای سردار سلیمانی خواهند بود.

به گزارش اهواز نوین،  عبدالرحمن پورجوادی روز شنبه در همایش بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی در تالار فرهنگ اندیمشک افزود:شهید قاسم سلیمانی مالک اشتر رهبر عزیزمان در شرایط کنونی بود و راه وی همواره جاودان است.

وی بیان کرد: شهید سلیمانی با شجاعت، اخلاص ، و با تدبیر در عرصه‌های نبرد علیه باطل حضور داشت و حماسه‌های ارزنده‌ای در این راه خلق کرد.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی همچنین یک شخصیت سیاسی بود که با شناخت درست از مسایل ، با تدبیر در میدان‌های مختلف حضور داشت.

سردار پورجوادی افزود: او شخصیتی سیاسی بود که بدون سیاست زدگی و به صورت فراحزبی برای دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی تلاش کرد.

فرمانده عملیات آزادسازی نبل الزهرا سوریه وحدت را یک رمز موفقیت برای مسلمین دانست و گفت: خدشه دار کردن وحدت ملت اشتباه محض است و شهید سلیمانی در حفظ وحدت مسلمین نقش آفرین بود.

وی با اشاره به واهمه دشمن از شخصیت سردار سلیمانی افزود: نقش شهید سلیمانی در محور مقاومت بر کسی پوشیده نیست و ویژگی‌های شاخص این شخصیت ارزشمند ، او را به الگویی بزرگ تبدیل کرد.

وی با تشریح ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی ، وی را ذوب در ولایت و عاشق و شیفته اهل بیت (ع) بیان کرد.

به گفته سردار پورجوادی ، فرزندان ایران اسلامی با الگو پذیری از این شخصیت بزرگ ، راه وی را ادامه خواهند داد.

در این همایش با برنامه‌های متنوع فرهنگی ، یاد و خاطره شهید قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و همرزمانشان گرامی داشته شد.

به گزارش ایرنا، صبحگاه جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ سردار قاسم سلیمانی در حمله هوایی آمریکایی‌ها در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of