کیانشهر اهواز در محاصره حفاری‌های فاضلاب

حفاری‌های رهاشده شبکه فاضلاب در مناطق مختلف از جمله کیانشهر اهواز موجب گلایه شهروندان نسبت به مسدود شدن راه‌ها و آسیب رسیدن به خودروها شده است

به گزارش اهواز نوین، مسدود شدن ورودی کیانشهر اهواز و دشواری عبور و مرور در این منطقه مورد اعتراض ساکنان منطقه واقع شده است.

عدم اتصال شبکه فاضلاب کیانشهر به شبکه اصلی موجب شده تا فاضلاب منطقه در اراضی اطراف تخلیه شود و اگر چه عملیات شرکت آبفا جهت اتصال شبکه درحال اجرا است اما سرعت پایین آن در دو سال اخیر مشکلات و حوادث ترافیکی متعددی در پی داشته است.

بنا به گفته ساکنان منطقه کیانشهر، از سه ماه قبل ورودی اصلی منطقه یعنی بلوار امام رضا (ع) مسدود شده و راه جایگزین آن در بلوار ارتش به علت خرابی آسفالت و آبگرفتگی آن قابل تردد نیست.

همچنین از بیش از یک ماه قبل و با آغاز بارش باران، عبور خودروها از بخش‌هایی از پیاده رو بلوار ارتش وضعیت تاسفباری را به وجود آورده است اما تاکنون هیچ اقدامی از سوی شرکت آبفا جهت اصلاح این وضعیت دیده نشده است.

علاوه بر کیانشهر، مناطق متعدد شهر به ویژه کوی علوی نیز با مشکل آبگرفتگی، خرابی آسفالت و اختلال در عبور و مرور مواجه است.

به گزارش خبرگزاری فارس، پروژه سنگین اصلاح شبکه فاضلاب کلانشهر اهواز به طور همزمان در مناطق متعدد نویدبخش بهبود وضعیت شبکه فاضلاب در سال‌های آینده می‌باشد اما به دلیل مشکلات به وجود آمده در عبور و مرور شهروندان، نیازمند نظارت بر ترمیم سریع حفاری‌ها است.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of