مشکل صدور سند ۶۴ واحد مسکونی در اهواز به زودی حل می‌شود

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: مشکل صدور سند برای ۶۴ واحد مسکونی در اهواز که در ۲۰ سال گذشته با مشکلاتی روبه رو بودند در حال حل شدن است.

به گزارش اهواز نوین ، حدود ۵۰ نفر از صاحبان خانه‌هایی که از اداره کل راه و شهرسازی خوزستان واحد مسکونی را خریداری کردند ، روز چهارشنبه در اعتراض به دریافت نکردن سند خانه‌های خود در مقابل این اداره کل تجمع کردند.

محمد حسین پناهی فر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در دهه ۷۰ تعدادی شرکت برای ساخت خانه‌های ارزان در خوزستان و کشور تشکیل شد که یک شرکت نیز با این اداره کل برای ساخت خانه با این روش در اهواز قرارداد منعقد کرد.
وی با اشاره به اینکه زمین این واحدهای مسکونی متعلق به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) است افزود: طبق قرارداد پس از ساخت خانه و گرفتن پایان کار، باید سند به نام صاحبان خانه زده شود اما به دلیل مشکلاتی که پیش آمد این کار انجام نشد و این شرکت از اهواز منتقل شد.
پناهی فر ادامه داد: بارایزنی که مدیرکل راه و شهرسازی و مدیر ستاد فرمان امام (ره) در خوزستان با ستاد فرمان امام(ره) در تهران انجام دادند این مشکل حل شده و در حال پیگیری برای صدور سند صاحبان این واحدهای مسکونی هستیم.
وی افزود: در ابتدا باید این قطعه زمین به نام اداره کل راه و شهرسازی خوزستان زده شود و پس از تفکیک ، سند به نام صاحبان این خانه‌ها زده شود.
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت:کارهای اداری زمان بر است اما مشکل این افراد در نهایت حل خواهد شد.

به گزارش ایرنا یکی از افراد معترض در این تجمع که خواست نامش در خبر ذکر نشود در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در سال ۷۵ ، ۶۴ واحد مسکونی در خیابان ۱۱ شرقی کیانپارس اهواز به افراد متقاضی فروخته شد، اما پیمانکار این طرح اکنون پاسخگو نیست و اداره کل راه و شهرسازی با وجود بارها مراجعه صاحبان این واحدها موفق به حل این مشکل نشده است.

وی گفت: پس از گذشت بیش از ۲۰ سال از دریافت این خانه‌ها و با وجود اعتراض صاحبان این خانه‌ها و مطرح شدن این مشکل در شورای تامین خوزستان، هنوز سندی برای این واحدهای مسکونی صادر نشده است و اداره کل راه و شهر سازی اعلام کرده که امکان صدور سند برای صاحبان این واحدهای مسکونی نیست و باید ابتدا سند به نام این اداره کل زده شود.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of