مجوز جذب یکهزار داوطلب هلال احمر در کشور صادر شده است

رییس جمعیت هلال احمر کشور گفت: مجوز جذب یکهزار داوطلب هلال احمر در سطح کشور که درجه ایثار ( از درجات تعریف شده در هلال احمر با توجه به آموزش‌های گذرانده و مهارت) دارند صادر شده است.

به گزارش اهواز نوین کریم همتی روز دوشنبه در نشست شورای اداری هلال احمر خوزستان در سرسرای این جمعیت در اهواز بیان کرد: از این تعداد ۳۵ نفر در خوزستان جذب خواهند شد.
وی با اشاره به اینکه در کشور ۱۰ هزار داوطلب فعال جمعیت هلال احمر وجود دارد ادامه داد: جذب این تعداد داوطلب امکان پذیر نیست اما جذب هزار نفر کمک شایانی به سیستم هلال احمر خواهد کرد.
همتی، با بیان اینکه امدادگران هلال احمر همواره در تمامی صحنه‌ها حضور پر رنگ داشته‌اند گفت: با عملکرد مناسب داوطلبان و امدادگران ، هلال احمر اعتماد جامعه را کسب کرده است.
وی با اشاره به اینکه دولت ۹ هزار دستگاه خودرو به هلال احمر اهدا کرده ادامه داد: به مرکز خوزستان نیز خودرو و کمک رسانی لازم انجام خواهد گرفت.
رییس جمعیت هلال احمر کشور روز دوشنبه در سفر یک روزه به خوزستان از پروژه‌های هلال در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر، شادگان، اندیمشک و شوش و اهواز دیدن کرد. وی همچنین نشست جداگانه‌ای با نماینده ولی فقیه در خوزستان و استاندار این استان داشت.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of