نماینده ولی فقیه در خوزستان:

سختی معیشت مانع دیده شدن دستاوردهای انقلاب اسلامی شده است

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه سختی معیشت باعث شده که مردم دستاوردهای انقلاب اسلامی را کمتر ببینند، گفت: ضروری است که مسوولان تلاش بیشتری برای کاهش فشار و سختی بر مردم داشته باشند.

به گزارش اهواز نوین، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد نبی موسوی فرد روز دوشنبه در دیدار رییس جمعیت هلال احمر کشور با وی در بیت امام جمعه در اهواز بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی کارهای بزرگی در خوزستان انجام شده این در حالی است که دشمنان انقلاب اسلامی مشکلات زیادی را برای کشور ایجاد کرده‌اند.
وی گفت: در شهری همچون بندر امام (ره) نیز که از محرومیت آن صحبت می‌شود کارهای بزرگ اقتصادی انجام شده و شرکت‌های قدرتمندی در این منطقه فعالیت دارند که هزاران نفر در این شرکت‌ها مشغول کار هستند.
وی افزود: متاسفانه در مواردی مدیران استان عملکرد مناسبی نداشتند و در برخی حوادث همچون بارندگی‌های اخیر به دلیل آبگرفتگی برخی مناطق خوزستان شرمنده مردم شدیم.
امام جمعه اهواز بیان کرد: ۶۰ کانون بحرانی در اهواز که در آن آب‌های سطحی جمع، و زندگی مردم مختل می‌شود پارسال شناسایی شد. این کانون‌های بحرانی که هنگام بارش باران دچار آبگرفتگی و پس زدن فاضلاب می‌شوند بیشتر در مناطق کم برخوردار هستند.
نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: مسوولان استان باید بیش از این به خوزستان توجه داشته باشند تا مردم دچار سختی و مشکل نشوند.
وی گفت: اگر جمعیت هلال احمر کشور توانایی کمک بیشتر به خوزستان را دارد دریغ نکند.
کریم همتی رییس سازمان جمعیت هلال احمر کشور روز دوشنبه در سفری یک روزه به خوزستان از برخی پروژه‌های هلال احمر در این استان دیدن، و با نماینده ولی فقیه در استان و استاندار خوزستان نیز دیدار کرد.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of