رییس سازمان بسیج کارگری:این سازمان از بخش تولید در کشور حمایت می‌کند

رییس سازمان بسیج کارگری کشور با تاکید بر حمایت این سازمان از فعالیت‌های تولیدی بیان کرد: این سازمان برای تحقق شعار جهش تولید، همواره در کنار رزمندگان جنگ اقتصادی حضور خواهد داشت.

به گزارش اهواز نوین، سردار علی حسین رعیتی‌فرد روز دوشنبه در حاشیه بازدید از خطوط تولید شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران در اهواز، در جمع خبرنگاران بیان کرد: بسیج کارگری در کارخانجات تولیدی کشور از جایگاه کاربردی برخوردار است که به رفع مشکلات و چالش‌های صنایع کمک می‌کند.

وی ادامه‌داد: جامعه بسیج کارگری مکلف به حمایت از واحدهای تولیدی است تا در این راستا شاهد تحقق هرچه بهتر جهش تولید در کشور باشیم.

رییس سازمان بسیح کارگری کشور افزود: این سازمان با همکاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به بررسی مشکلات پیشروی فعالیت‌های تولیدی پرداخته، و موضوعات مربوط به این حوزه را با جدیت دنبال می‌کند.

رعیتی‌فرد، با بیان اینکه خروج واحدهای تولیدی و صنایع از رکود، لازمه تحقق جهش تولید است بیان کرد: انتظار می‌رود تا با هماهنگی و هماهنگی بین‌بخشی، صنایع کشور از شتاب بیشتری در زمینه رشد اقتصادی برخوردار شوند.

وی شناسایی بخشی از مشکلات صنایع کشور را از طریق بازدیدهای میدانی و کارشناسی از خطوط تولید بیان ‌کرد و افزود: تلاش می‌شود تا پس از بررسی کارشناسی مشکلات واحدها، برای رفع آنها برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری لازم انجام شود.

بر اساس این گزارش رییس سازمان بسیج کارگری کشور در جریان بازدید از شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران در اهواز ، با حضور در محل یادمان شهدای گمنام و ۵۸ شهید این شرکت ، نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

گروه ملی صنعتی فولاد ایران در اهواز با ظرفیت تولید سالانه یک میلیون و ۴۳۵ هزار تن فرآورده‌های فولادی ضمن تامین بخش عمده‌ای از نیازهای کشور، یکی از صادرکنندگان مهم محصولات فولادی است.

گروه ملی صنعتی فولاد ایران در سال ۱۳۴۲ به‌عنوان نخستین کارخانه نورد فولاد کشور در اهواز تاسیس شد.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of