کار احداث پارک بانوان خرمشهر آغاز شد

شهردار خرمشهر گفت: عملیات اجرایی احداث نخستین پارک بانوان خرمشهر در زمینی به مساحت ۲ هکتار آغاز شد.

به گزارشاهواز نوین، منصور علوانی روز یکشنبه بیان کرد: دیوارکشی پارک بانوان با برآورد اولیه حدود ۱۲ میلیارد ریال اعتبار در حال اجرا است و تا پایان امسال تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود:در پارک بانوان امکاناتی نظیر نصب مجموعه وسایل ورزشی، زمین بستکبال ، والیبال، مبلمان شهری، روشنایی و فضای سبز طراحی شده است.

علوانی ادامه داد: پارک بانوان در حاشیه بلوار امیرکبیر خرمشهر جانمایی شده و به لحاظ دسترسی و نزدیک بودن به مرکز شهر از موقعیت خوبی برخوردار است. تمام امور خدماتی، آموزشی در این پارک توسط بانوان انجام تا آنها با آرامش و امنیت خاطر در محیطی امن اوقات فراغت خود را در این پارک سپری کنند.

شهردار خرمشهر اشتغالزایی برای بانوان را از مزایای احداث پارک ویژه بانوان بیان کرد و گفت:غرفه‌های ویژه عرضه محصولات خوداشتغالی بانوان در پارک جانمایی و  طراحی شده و به بانوان بدسرپرست و سرپرست خانوار واگذار می‌شود.

علوانی ادامه داد: پارک بانوان ضمن پرکردن اوقات فراغت در محیطی امن نقش مهمی را در زمینه کارآفرینی و رونق اقتصادی از طریق راه‌اندازی بازارچه‌های کارآفرینی ایفا می‌کند.

وی ادامه داد: هماهنگی‌ لازم با تعدادی از مربیان ورزشی بانوان انجام شده تا به صورت روزانه ورزش‌های همگانی را در پارک بانوان اجرا کنند.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of