محدودیت زمانی برای دریافت کارت ایثارگری وجود ندارد

معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه ولی عصر(عج)خوزستان گفت: محدودیت زمانی برای دریافت کارت ایثارگری در سپاه ولی عصر(عج)خوزستان وجود ندارد

به گزارش اهواز نوین، محمدرضا نعمتی معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه ولی عصر(عج)خوزستان اظهارکرد: باتوجه به اعلام معاونت نیروی انسانی ستاد کل سپاه مبنی بر صدور کارت ایثارگری ویژه رزمندگان با عضویت سرباز ،بسیجی و کادر سپاه در دفاع مقدس و ازدحام زیاد مراجعه کنندگان به سپاه ولی عصر (عج)خوزستان به جهت  وجود بیماری کرونا و الزام رعایت فاصله گذاری اجتماعی از همه هم استانی های عزیز خواهشمند است از تجمع و تعجیل برای تکمیل مدارک و دریافت این کارت خودداری نمایند.

وی ادامه داد:  برای دریافت کارت ایثارگری هیچگونه محدودیت زمانی برای دریافت وجود ندارد و برای تمام متقاضیان کارت صادر خواهد شد.

 معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه ولی عصر(عج)خوزستان افزود: از زمان شروع صدور این کارت ،افراد زیادی برای دریافت کارت ایثارگری به نیروی انسانی سپاه ولی عصر(عج) مراجعه کردند.

 همراه آوردن کپی شناسنامه و کارت ملی رزمنده،همسر و فرزندانش و همچین دوقطعه عکس۴×۳ و حضور شخص رزمنده برای دریافت کارت ایثارگری الزامی می باشد.

0/5 (0 Reviews)