مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان در بازدید از شهرک‌های صنعتی اهواز: بارندگی، فعالیت بخش خصوصی را متوقف نکرده است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: خوشبختانه در پی بارندگی های وسیع طی دو روز اخیر، مشکلی که موجب توقف فعالیت صنعتگران و تولید کنندگان مستقر در شهرکهای صنعتی شود پیش نیامده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: خوشبختانه در پی بارندگی های وسیع طی دو روز اخیر، مشکلی که موجب توقف فعالیت صنعتگران و تولید کنندگان مستقر در شهرکهای صنعتی شود پیش نیامده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان ؛ اخلاق محمدیان صبح امروز یکشنبه ۹ آذرماه در حاشیه بازدید از شهرک‌های صنعتی اهواز، اظهار کرد: معمولا در بارندگی های شدید با مشکل شبکه فاضلاب و یا دفع آب های سطحی مواجه هستیم اما با توجه به اینکه لیفت و تعمیر شبکه های فاضلاب شهرک‌های صنعتی بصورت مستمر در طی سال صورت گرفته است در این خصوص مشکل خاصی نداشته ایم.
محمدیان از حضور مستمر کارشناسان و مدیران حوزه نظارت و فنی شرکت متبوع در شهرک‌های صنعتی خبر داد و افزود: آب های سطحی جمع شده در معابر و خیابان های شهرک‌های صنعتی در حال تخلیه است و بدیهی است که نه تنها در شهرک‌های صنعتی بلکه در هر نقطه ای که این مساله رخ دهد تردد تا حدودی مشکل می گردد که پایدار نیست و عملیات دفع آب‌های سطحی ادامه دارد.
وی در رابطه با فعالیت واحدهای مستقر در شهرک‌های صنعتی بیان کرد: در بازدید از ۴ شهرک‌ صنعتی در اهواز، از چند واحد صنعتی در شهرک‌های شماره ۲ و ۴ بازدید بعمل آمد که به فعالیت روزمره خود بدون توقف مشغول بوده اند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان در خصوص فعالیت واحدهای مستقر در شهرک‌های صنعتی شهر‌‌ک‌های واقع در شهرستان‌های استان گفت: معمولا بدین گونه نیست که با یک بارندگی فعالیت واحدی متوقف شود و گزارشی مبنی بر این موضوع نیز دریافت نشده است با این حال وضعیت شهرک‌های صنعتی استان در حال رصد است و چنانچه مساله ای وجود داشته باشد بلافاصله مرتفع می گردد.
در استان خوزستان ۷۳ شهرک و ناحیه صنعتی وجود دارد، در مرکز این استان و شهرستان اهواز، ۵ شهرک و ۲ ناحیه صنعتی واقع شده است.
0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of