اطلاعيه سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران درخصوص نحوه فعاليت در شرايط محدوديت‌هاي كرونايي

روابط عمومي سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران درخصوص نحوه فعالیت شركت شهرك‌هاي صنعتي و شهرك‌ها و نواحي صنعتي استان‌ها در شرایط محدودیت‌های کرونایی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

روابط عمومي سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران درخصوص نحوه فعالیت شركت شهرك‌هاي صنعتي و شهرك‌ها و نواحي صنعتي استان‌ها در شرایط محدودیت‌های کرونایی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش روابط عمومي سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران، پيرو بخشنامه‌هاي قبلي سازمان اداري و استخدامي كشور و قرارگاه عملياتي ستاد ملي مديريت كرونا به منظور اجراي طرح جامع مديريت هوشمند محدوديت‌ها متناسب با وضعيت و روند بيماري كوويد ـ ۱۹ در شهرهاي كشور به آگاهي مي‌رساند، با توجه به دستور رياست محترم جمهوري و به منظور قطع زنجيره انتقال بيماري، در هفته پيش رو (۱۳۹۹٫۰۹٫۰۸ لغايت ۱۳۹۹٫۰۹٫۱۳) نحوه فعاليت سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران و شركت‌هاي تابعه واقع در شهرهاي با شرايط هشدار قرمز بدين شرح مي‌باشد:

۱- حضور كاركناني كه به تشخيص سرپرست، معاونان و مديران مستقل سازمان و مديران عامل شركت‌هاي تابعه ضروري مي‌باشد، حداكثر تا ميزان يك چهارم مجاز خواهد بود، و اين كاهش نيروي انساني شامل همه کارکنان شاغل با هرگونه قرارداد همكاري مي‌باشد. همچنين تعيين جانشين در زمان عدم حضور معاونان سازمان و شركت‌هاي تابعه حداكثر به مدت يك روز در هفته ضروري مي‌باشد.

۲- ضرورت حضور هريك از كاركنان، يك روز قبل از طريق معاونت يا مديريت مرتبط به آنان اطلاع رساني خواهد شد؛ لذا ضروري است كاركنان در طول هفته پيش رو در دسترس باشند. ضمناً ساير كاركنان موظف‌اند با هماهنگي و نظارت مديران مربوطه، با استفاده از زيرساخت‌هاي ايجاد شده براي انجام وظايف از منزل (دوركاري)، نسبت به انجام وظايف و مأموريت‌هاي اصلي دستگاه و ارائه خدمات به متقاضيان اقدام نمايند.

۳- در تمامي وضعيت‌هاي سه‌گانه شرايط هشدار، جلسات داوري و مأموريت‌هاي اداري غيرضروري همچنان لغو و معاونان و مديران مستقل سازمان و مديران عامل شركت‌هاي تابعه موظف‌اند از اعزام كاركنان خود به مأموريت‌هاي اداري غيرضروري خودداري كنند. در موارد ضروري نيز جلسات به‌صورت ويدئو كنفرانسي برگزار خواهد شد.

۴- از تمامي متقاضيان و طرفين قرارداد شركت‌هاي تابعه درخواست مي‌شود امور اداری و مراجعات حضوري خود را به تعویق بیاندازند تا زنجیره شیوع بيماري قطع شود.

۵- جريان فعاليت واحدهاي توليدي مستقر در شهرك‌ها و نواحي صنعتي و مناطق ويژه اقتصادي تابعه قابل تعطيل نبوده و كماكان و بدون وقفه تداوم مي‌يابد. ضمناً حضور مديران و نمايندگان شركت‌هاي تابعه، مديران عامل شركت‌هاي خدماتي و HSEE به منظور پاسخگويي و رفع مشكلات احتمالي بخش‌هاي زيرساخت، توليد و خدمات اضطراري در شهرك‌ها و نواحي صنعتي الزامي مي‌باشد.

بديهي است، در صورت اخذ هرگونه تصمیم جدید از سوی قرارگاه عملياتي ستاد ملي مديريت كرونا، موارد اطلاع رسانی خواهد شد.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of