بازدید معاون خدمات شهری شهرداری اهواز به همراه ، رئیس سازمان فرهنگی ،اجتماعی شهرداری اهواز و سرپرست منطقه چهار از پارک بانوان گلستان

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه چهار اهواز، محمد لفیتی گفت: این بازدید با هدف رفع مشکلات پارک بانوان و ایجاد فضای سبز مناسب انجام شد.

سرپرست منطقه چهار افزود: در این بازدید معاون خدمات شهری و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز از نزدیک در جریان مسائل، مشکلات، امکانات و تجهیزات رفاهی مورد نیاز پارک بانوان قرار گرفتند و بر رفع مشکلات مجموعه پارک بانوان تاکید کردند و افزودند باید هر چه سریع تر این مشکلات رفع شوند.

محمد لفیتی اظهار کرد: آن چه وظیفه ماست پاسخگویی به مطالبات شهروندان است و بانوان نیز مطالباتی دارند که پارک ویژه بانوان یکی از مطالبات آنها بوده است تا بتوانند به راحتی در آنجا تفریح و ورزش کنند.

وی افزود: احداث پارک بانوان، در واقع پاسخ به نیازی است که به دلیل محدودیت های جامعه و یا ترجیح شخصی برای بانوان به وجود آمده است و به اعتقاد برخی از جامعه شناسان، احداث پارکهای بانوان می تواند تاثیر بسیار خوبی بر سلامت روح و جسم بانوان داشته باشد.

سرپرست منطقه چهار تصریح کرد: پارک بانوان گلستان دارای مشکلاتی است که انشاءالله همه با هم برای رفع آنها تلاش خواهیم کرد تا بانوان بتوانند از این مکان نهایت استفاده را داشته باشند.

بر پایه این گزارش در این بازدید مقرر شد که پارک بانوان کاملاً پاکسازی شود و عملیات کاشت درخت و درختچه نیز در این پارک انجام شود.

محمد لفیتی در پایان این بازدید از معاون خدمات شهری منطقه و مسئول فضای سبز خواست تا هر چه سریعتر این اقدامات در پارک بانوان انجام شوند.

گفتنی است در این بازدید معاون خدمات شهری شهرداری اهواز، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز ، سرپرست منطقه چهار، و جمعی از معاونین و مسئولین منطقه چهار حضور داشتند.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of