امام جمعه شادگان: نیروی انتظامی حافظ و نگهبان امنیت عمومی جامعه است

امام جمعه موقت شادگان با تاکید بر اینکه وجود امنیت موجب توسعه هر جامعه در بخش های مختلف می شود، گفت: نیروی انتظامی حافظ و نگهبان امنیت عمومی جامعه است.

حجت الاسلام هاشم صوفی در خطبه های نماز جمعه شادگان، با تبریک فرا رسیدن ۱۳ مهر آغاز هفته نیروی انتظامی اظهارداشت: نیروی انتظامی در بحث حفظ امنیت داخلی، شاخص‌ترین نیرو تلقی می‌شود و توانسته به وظیفه خود در ایجاد امنیت به خوبی عمل کند.

وی با اشاره به نقش مهم نیروی انتظامی در برقراری امنیت افزود: نیروی انتظامی اصلی‌ترین و مهم‌ترین نهاد حافظ امنیت پایدار در جامعه است و در راستای ارتقای آن با تمام توان خود تلاش می‌کند.

حجت الاسلام صوفی با اشاره به ۱۴ مهر روز دامپزشکی با بیان اینکه دامپزشکی ضامن سلامت مردم در حوزه بهداشت عمومی جامعه است، گفت: شغل دامپزشکی یک شغل مقدس است که با کار خود از انتقال و انتشار بیماری ها از دام به انسان پیشگیری می کند و به طور مستقیم با سلامت انسان ها رابطه دارد.

وی ادامه داد: بعضی از مسایل مهم مربوط به حوزه دامپزشکی که در ارتباط مستقیم با سلامت مردم است باید به طور گسترده اطلاع رسانی شود تا بتوان به سلامت جامعه کمک کرد.

خطیب جمعه شادگان در فراز دیگری از خطبه های نماز جمعه با اشاره به فرا رسیدن اربعین حسینی گفت: درس های اربعین حسینی که قیام امام حسین(ع) را زنده نگه داشته اند، هیچگاه نباید به فراموشی سپرده شوند.

وی با بیان اینکه حضور گسترده مردمی همه ساله در برگزاری مراسم اربعین حسینی(ع) بازتاب گسترده ای در عرصه بین المللی داشته است، افزود: ویروس منحوس کرونا امسال پیاده‌روی اربعین را تحت تاثیر قرار داد.

حجت الاسلام صوفی گفت: همه ساله در ایام اربعین حسینی علاوه بر مراسم جهانی پیاده‌روی اربعین، برنامه پیاده‌روی به سمت قدمگاه در شادگان برگزار می‌شد که امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، این برنامه‌ها لغو شده است.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of