طی احکامی جداگانه از سوی سیدعلی جزایری معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری، ایوب غری به سمت سرپرستی معاونت ورزشی و تفریحی و امیر حسینی‌ به سمت سرپرستی امور ارتباطات سازمان منصوب شدند. همچنین در نشست صبح امروز، راضی مکولی به‌عنوان مشاور معاون فرهنگی شهردار اهواز در امور فرهنگی ورزشی و سعید علیپور به‌عنوان مشاور در امور اجرایی، معرفی شدند. گفتنی است در این جلسه از زحمات راضی مکولی در سمت معاون ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اهواز نیز تقدیر بعمل آمد.

مدیر منطقه ۸ شهرداری از تداوم طرح اجرایی لایروبی و نی زدایی کانال‌های دفع آب‌های سطحی و همچنین لایروبی و صفحه کشی منهول های فاضلاب در سطح منطقه خبر داد.

ه گزارش اداره امور ارتباطات شهرداری منطقه ۸ ، ذبیح اله خدامرادی با اعلام این خبر افزود: با استناد به شروع فصل بارش و امکان آبگرفتگی ها و به خاطر استفاده کامل از تمام ظرفیت کانالهای هدایت آبهای سطحی در سطح معابر نسبت به لایروبی کانال ها و صفحه کشی منهول های فاضلاب در این منطقه اقدام شده است.
مدیر منطقه اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن فصل بارندگی و تغییرات جوی هوا و به‌ منظور جلوگیری از ایجاد بوی نامطبوع و گرفتگی‌های کانال‌ها برای رفع آبگرفتی در معابر شهری طرح ضربتی لایروبی و پاکسازی کانال‌های ‌دفع آب‌های سطحی و خروجی‌های اصلی توسط نیروهای متخصص لایروب و به‌کارگیری تجهیزات و ماشین آلات عملیات اجرایی آن آغاز شده است.
خدامرادی از شهروندان خواست تا به‌ منظور کمک به خادمان خود در شهرداری و جلوگیری از آبگرفتگی‌های احتمالی از ریختن هرگونه زباله و ضایعات، خاک و نخاله در جداول معابر و کانال های شهر خودداری کنند.
وی خاطر نشان کرد در این طرح اجرایی تمامی کانال‌های دفع آب‌های سطحی مورد لایروبی ، لجن‌برداری و منهول های فاضلاب مورد لایروبی و صفحه کشی قرار گرفته است.
0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of