بازدید مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی قزوین از سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز

به گزارش اداره ارتباطات سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز: محمدحسن ایرانخواه مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی قزوین از روند بازسازی اتوبوس های فرسوده در شهرداری اهواز بازدید کرد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی قزوین با هدف بازدید از فعالیت های ناوگان سازمان اتوبوسرانی و ارائه راهکارهای تقویت و هم‌افزایی در بحث حمل و نقل عمومی درونشهری ، وارد اهواز شد.

سبزعلی و ایرانخواه مدیران عامل اتوبوسرانی اهواز و قزوین در جلسه هم اندیشی با تبادل نظرات در خصوص بازسازی اتوبوس های فرسوده ، شکل گیری فضاهای باز سازی ، محیط های تعمیرگاهی و پایانه های درون شهری گام‌های موثری برداشتند.

ایرانخواه مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی قزوین که یکی از مدیران موفق و خلاق در زمینه بازسازی اتوبوس های فرسوده در کشور است، پس از جلسه با سبزعلی و معاونینش ، از کارگاه بازسازی اتوبوس های فرسوده دیدن کرد و در جریان روند آخرین فعالیت های سازمان اتوبوسرانی اهواز قرار گرفت.

وی در حاشیه بازدید ضمن تحسین کارهای انجام شده افزود : فضا ، امکانات و تجهیزات ایجاد شده بسیار عالی است و پویایی فعالیت ها در این سطح، می تواند فصل جدیدی در عرصه شکوفایی حمل و نقل عمومی درون شهری اهواز و حتی استان خوزستان باشد .

کورش سبزعلی مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز در پایان با اشاره به تاثیرگذاری بالای برنامه‌ریزی در راستای افزایش خدمات خاطرنشان کرد: ارائه خدمت‌رسانی باکیفیت به مردم شریف ایران با استفاده از حداکثر ظرفیت ناوگان برای ارتقای سطح رضایتمندی بسیار ضروری است.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of