پیام تبریک معاون وزير صنعت، معدن و تجارت و مديرعامل سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران به مناسبت فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند

معاون وزير صنعت، معدن و تجارت و مديرعامل سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران به مناسبت فرارسیدن “هفته دولت” و “روز کارمند” پیامي صادر كرد.

معاون وزير صنعت، معدن و تجارت و مديرعامل سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران به مناسبت فرارسیدن “هفته دولت” و “روز کارمند” پیامي صادر كرد.

به گزارش روابط عمومي سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران، متن اين پیام به شرح زير است:

“کسی که حاجت برادر مؤمن خود را برآورده سازد، مانند کسی است که عمر خود را به عبادت گذرانده باشد.” پیامبر اکرم(ص)

همکاران محترم سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و شرکت‌های استانی تابعه

با سلام و احترام،

هفته نخست شهریور که به نام “هفته دولت” مزین شده است، یادآور تلاش‌های مجاهدانه معلمان بزرگ ایمان و عمل، شهیدان رجایی و باهنر و نماد ماندگاری از وحدت ملت و دولت در مسیر پیشرفت و سرافرازی در تاریخ پرافتخار انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و فرصت مناسبی برای تبیین خدمات دولت به آحاد مردم است.

بدین وسیله بر خود فرض می‌دانم از این‌که با عنایت خاصه حق، کار و تلاش مداوم را در عرصه سازندگی و خدمت به تولیدگران صنایع کوچک و متوسط کشور سرلوحه خود دانسته و در کارتان صداقت، در نگاه‌تان محبت، در اندیشه‌تان خیرخواهی، در رفتارتان شادابی و در تلاش‌تان اخلاق و جدیت را ره توشه می‌سازید، با قلبی سرشار از اخلاص و ارادت و در کمال افتخار، روز “کارمند” سال ۱۳۹۹ را به حضور سازنده و ثمربخش شما تبریک عرض نمایم.

با امید به این‌که بذر دل انگیز این همدلی و همکاری موجبات پیشبرد اهداف عالی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران را بیش از پیش فراهم سازد.

محسن صالحی‌نیا
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت،
رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of