قالیباف: وظیفه مجلس، نظارت دقیق بر پروژه‌ها و اعتبارات است

صبح امروز پس از ورود به آبادان در گلزار شهدای آبادان حضور یافت و به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.

وی در این بازدید، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ابتدا از شهدای گرانقدر خوزستان، آبادان و خرمشهر که همچون نگینی در دوران دفاع مقدس درخشیدند و یاد می‌کنم از مظلومیتی که در سال‌های ابتدایی جنگ بر این دو شهر گذشت و امیدوارم با همان روحیه جهادی سال ۵۹ و سال‌های جنگ بتوانیم با تلاش و کار جدی، مشکلات استان را حل کنیم.

وی ادامه داد: در این سفر که نخستین سفر ما در مجلس جدید است، وظیفه نخست خود را نظارت دقیق بر پروژه‌ها، اعتبارات می‌دانیم چرا که حق مردم است که بدانند این کارها در چه زمانی به نتیجه خواهد رسید.

رئیس مجلس شورای اسلامی آبادان تصریح کرد: الان که در آستانه تعیین بودجه سال آینده نیز هستیم، این بازدیدها می‌تواند در بخش نظارتی و قانون‌گذاری در مبحث برنامه بودجه سال آینده بسیار مؤثر واقع شود و همچنین بتوانیم بخشی از مشکلات را با کمک قوه مجریه حل و فصل کنیم.

قالیباف یادآور شد: مطمئن هستم که شناخت و بازدید از این پروژه‌ها می‌تواند به ما در مجلس کمک کند تا به موضوعاتی همچون فاضلاب، نخیلات و سد تنظیمی بهمنشیر و لایروبی در شهرهای آبادان و خرمشهر؛ توجه ویژه‌ای صورت داده و در پروسه قانون‌گذاری با نظارت دقیق به آن پرداخته شود.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of