رسیدگی به مسائل خوزستان در اولویت امور کشور قرار می‌گیرد

استاندار خوزستان گفت: با توجه به اهتمام جدی دولت و حساسیت ویژه مجلس، رسیدگی به مسائل خوزستان در برنامه پنج ساله بعدی در اولویت امور کشور قرار می‌گیرد.

لامرضا شریعتی در حاشیه سفر امروز محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دولت اهتمام جدی برای رسیدگی به مشکلات استان خوزستان داشته، امروز نیز رئیس مجلس با حساسیت ویژه‌ای به همین منظور در استان حضور پیدا کرده‌اند تا بتوان مسائل را پیگیری کنند.

وی افزود: در این سفر که از آبادان و خرمشهر آغاز شده است، مقرر است هدف‌گذاری خاصی برای رسیدگی به مسائل بنیادی و سایر موارد این استان انجام شود.

استاندار خوزستان گفت: در این صورت می‌توان مسائل استان خوزستان را در اولویت امور کشور قرار داد و در قوانین پنج ساله بعدی احکامی ویژه برای استان و آبادان و خرمشهر بگیریم.

شریعتی ادامه داد: در صورت اخذ احکام دائم می‌توان انتظار تحول مستمر و پایداری در وضعیت استان داشت و شرایط رو به بهبود باشد.

وی در پایان یادآور شد: این احکام که به مدت پنج ساله است، احکام دائم و قوانین برنامه پنج ساله تلقی می‌شوند و باعث می‌شود هر سال سازمان برنامه و بودجه موظف شده، اعتباری به همین منظور اختصاص داده و برنامه‌ها را به سرعت پیش ببرد.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of