توضیحات شهردار اهواز در خصوص بزرگترین قرارداد محرومیت‌زدایی شهرداری

موسی شاعری شهردار اهواز در نشست بررسی مشکلات مناطق کم برخوردار اهواز که (۱۶ شهریورماه) در استانداری خوزستان برگزار شد عنوان کرد: هدف از تشکیل این جلسه بررسی نظرات استانداری، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء و شهرداری است. هر چند حجم مشکلات در مناطق کم برخوردار اهواز در برابر اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومانی، بسیار زیاد است اما این اعتبار بیشترین رقمی است که تاکنون به این مناطق اختصاص داده شده است.

شهردار اهواز در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی نوشت: در پی انعقاد تفاهمنامه سه هزار میلیارد ریالی شهرداری اهواز با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا جهت محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار و توسعه نیافته شهر اهواز، امروز جلسه‌ای در استانداری خوزستان و به ریاست استاندار خوزستان و با حضور سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان، بنده، معاون عمرانی استاندار، نماینده‌ای از سوی نماینده محترم ولی فقیه در استان، فرماندار اهواز، رئیس و برخی اعضای شورای اسلامی شهر اهواز، جانشین قرارگاه خاتم الانبیا، جانشین قرارگاه امنیتی ابالفضل و برخی دیگر از مدیران استان تشکیل شد.
شاعری در ادامه اینگونه توضیح داد: در این جلسه مقرر شد علاوه بر شهرداری، استاندار محترم مبلغ هزار و پانصد میلیارد ریال برای تکمیل شبکه فاضلاب اهواز و حداقل هزار میلیارد ریال برای تکمیل پروژه های محرومیت زدایی اهواز اختصاص دهد.
وی در پایان گفت: همچنین توافق شد محورها و اولویت‌های عملیات عمرانی این توافق ظرف مدت ده روز تکمیل و پس از آن بلافاصله عملیات اجرایی آغاز شود

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of