رئیس سازمان صمت خوزستان خبر داد

مجتمع فولاد روهینا جنوب دزفول، آماده بهره‌برداری

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از بهره‌برداری مجتمع فولاد روهینا جنوب با تولید سالانه ۹۰۰ هزار تن انواع محصولات فولادی در آینده نزدیک خبر داد.

امیرحسین نظری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: طرح بزرگ و مهم مجتمع فولاد روهینا جنوب با تولید سالانه ۹۰۰ هزار تن انواع محصولات فولادی در دزفول آماده بهره‌برداری است و به زودی افتتاح می‌شود.
وی افزود: در این مجتمع تولیدی، عملیات نورد میلگرد، ریخته‌گری و نورد پیوسته انجام می‌شود. در بخش نورد میلگرد این مجتمع سالانه ۴۵۰ هزار تن و در بخش فولادسازی، ریخته‌گری و نورد پیوسته سالانه ۴۵۰ هزار تن محصول فولادی تولید خواهد شد.
رئیس سازمان صمت خوزستان گفت: در این مجتمع تولیدی هیچگونه پساب تصفیه‌نشده، چه انسانی و چه صنعتی، دفع نمی‌شود و از پساب تصفیه‌شده نیز در درختکاری استفاده خواهد شد.
نظری بیان کرد: سرمایه‌گذاری ارزی این طرح ۱۲۰ میلیون یورو به ارزش سه هزار میلیارد ریال است و به طور مستقیم برای یک هزار نفر و به صورت غیرمستقیم برای پنج هزار نفر اشتغال ایجاد می‌کند و موجب رونق منطقه خواهد شد.
وی افزود: احداث مجتمع فولاد روهینا جنوب در سال ۸۹ با هدف تولید میلگرد، در زمینی به مساحت ۱۰۰ هکتار واقع در کیلومتر ۷ جاده دزفول – شوشتر آغاز شد.
انتهای پیام

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of