هشدار علوم پزشکی اهواز نسبت به کاهش رعایت پروتکل‌ها

زنگ خطر کرونا دوباره در خوزستان به صدا درآمد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی بین مراجعین برخی صنوف در خوزستان در یک هفته گذشته و هشدار خطر اوج گیری مجدد ابتلا به کرونا در خوزستان خبر داد.

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان امروز (۴ مردادماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با مقایسه درصد رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هفته گذشته با یک ماه قبل، مشخص شد که مردم خوزستان در آرامستان‌ها، ادارات و سازمان‌ها، رستوران‌ها و بانک‌ها بیشترین اهتمام را به رعایت پروتکل‌های بهداشتی داشته‌اند که همین امر در کنار مجاهدت‌های کادر بهداشت و درمان، موجب کاهش میزان بستری در روزهای اخیر شده است.
به گزارش ایسنا، وی افزود: اما در یک هفته گذشته میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی بین مراجعین به مطب‌ها، پاساژها، نانوایی‌ها، داروخانه‌ها و پایانه‌های مسافربری به طور محسوسی کاهش یافته است و زنگ خطری را در خوزستان به صدا در آورده است.
ابول‌نژادیان گفت: از هم‌استانی‌ها درخواست می‌کنیم همچون گذشته، هنگام خروج از منزل، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و از هر گونه حضور در تجمعات بپرهیزند. بهترین و موثرترین راه پیشگیری از ابتلا به کرونا، استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی است.
انتهای پیام

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of