نجات ۳۵ نفر از میان دود و شعله‌های آتش

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از ۳۵ نفراز میان دود و شعله‌های آتش یک حادثه آتش‌سوزی آتش سوزی ساختمان مسکونی خبر داد.

ابراهیم قنبری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ساعت ۱۳:۰۵ امروز (۲ مردادماه) طی تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ این سازمان، خبر وقوع آتش‌سوزی در یک مجتمع مسکونی ۱۵ واحدی در محدوده فلکه عامری در منطقه کوروش اطلاع رسانی شد. در پی این حادثه بلافاصله، آتش‌نشانان از ایستگاه ۹۹ همراه با تجهیزات پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.
وی تصریح کرد: آتش‌سوزی در بالکن طبقه همکف که یک آتلیه عکاسی بوده رخ داده و دود و شعله‌های حریق به کولرهای طبقات اول تا سوم سرایت کرده بود.
قنبری افزود: آتش‌نشانان سریعا به دو گروه تقسیم شدند و گروه اول با استفاده از تجهیزات خاموش کننده وارد ساختمان شده و مشغول مهار شعله‌های آتش شدند. همچنین گروه دوم با تجهیز خود به دستگاه تنفسی به طبقات مختلف ساختمان رفتند و پس از جستجو برای خارج کردن افراد گرفتار در میان دود، موفق شدند ۳۵ نفر از ساکنین را به سلامت از ساختمان خارج کنند.
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با بیان اینکه علت آتش‌سوزی از سوی کارشناسان سازمان در دست بررسی است، اظهار کرد: این عملیات ساعت ۱۴:۴۹ به پایان رسید.
انتهای پیام

0/5 (0 Reviews)