رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان خبرداد:

آغاز آزمون جهش تحصیلی دانش‌آموزان خوزستانی

رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان با بیان این‌که امسال ۳۸۵ دانش‌آموز در آزمون جهش تحصیلی شرکت کرده‌اند، گفت: برای پذیرش این دانش‌آموزان در پایه‌های تحصیلی مشخص محدودیتی وجود ندارد و جهش تحصیلی نیز از پایه اول به سوم، دوم به چهارم، سوم به پنجم و چهارم به ششم ابتدایی است.

علی ممبینی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز آزمون جهش تحصیلی، اظهارکرد: آزمون جهش تحصیلی از ۲۸ تیرماه آغاز شده است و نتایج نهایی آن تا ۱۲ مرداد اعلام می‌شود.
وی با بیان این‌که امسال ۳۸۵ دانش‌آموز در آزمون جهش تحصیلی شرکت کرده‌اند، افزود: برای پذیرش این دانش‌آموزان در پایه‌های تحصیلی مشخص محدودیتی وجود ندارد. جهش تحصیلی از پایه اول به سوم، دوم به چهارم، سوم به پنجم و چهارم به ششم ابتدایی است.
رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان تاکید کرد: جهش تحصیلی را برای دانش آموزان توصیه نمی‌کنیم و توصیه ما این است که هر دانش‌آموزی در شرایط عادی و با گذراندن سالی یک پایه تحصیل کند. والدین نیز به ویژه در وضعیت کنونی، اصراری به جهش تحصیلی فرزندان خود نداشته باشند.
ممبینی در پایان، گفت: بر اساس آمار سال گذشته نیز حدود ۷۰۰ دانش‌آموز برای جهش تحصیلی مراجعه کرده بودند که امسال این تعداد به ۳۸۵ دانش آموز کاهش یافت.
انتهای پیام

0/5 (0 Reviews)