مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اهواز در برنامه تلویزونی بی تعارف

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اهواز گفت: پیگیر درخواست های بحق رانندگان بخش خصوصی هستیم

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اهواز در مصاحبه تلویزیونی در برنامه بی تعارف گفت: تا حصول نتیجه پیگیر درخواست های بهره برداران بخش خصوصی خواهد بود.
کورش سبزعلی برای پاسخگویی به چند در خواست بهره بردار بخش خصوصی مبنی بر پرداخت یارانه بلیت و بیمه رانندگان ، بصورت تلفنی روی آنتن سیمای خوزستان آمد .
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اهواز گفت : بهره برداران بخش خصوصی طبق قرارداد ، یک دستگاه اتوبوس را به شرط تملیک به ازای ۱۰ سال فعالیت بدون وقفه در خطوط اتوبوسرانی ، خریداری می کنند و کلیه هزینه های جاری اتوبوس ، شامل بیمه ، تعمیرات و نگهداری ، هزینه راننده و غیره برعهده خود آنان است .
وی در پاسخ به نحوه بیمه رانندگان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه رابطه سازمان اتوبوسرانی و بهره برداران بخش خصوصی بعنوان پرسنل سازمان محسوب نمی شوند ، لذا بیمه رانندگان برعهده خود بهره بردار است ، ولی با این وجود پیگیری های لازم از طریق اتحادیه اتوبوسرانی های کل کشور انجام شده که پس از حصول نتیجه ، شرایط و ضوابط اعلام خواهد شد.
سبزعلی در ادامه تصریح کرد: تعطیلی ناوگان اتوبوسرانی مثل دیگر مشاغل براساس دستورالعمل ستاد مبارزه با کرونا بوده و این توقف مشکلات اقتصادی فراوانی را برای سازمان اتوبوسرانی بویژه رانندگان بخش خصوصی بوجود آورده ، به همین دلیل در حد توان سازمان تا کنون مبلغ ده میلیون ریال وجه نقد و یک بسته معیشتی به هر یک از این عزیزان تقدیم شده است .
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی در خصوص عدم پرداخت یارانه بلیت اظهار کرد: در چند سال گذشته هیچ گونه پولی بعنوان سوبسید بلیت یا سوخت که از حقوق مسلم اتوبوسرانی ها محسوب می شود، به شهرداری اهواز پرداخت نشده و عدم پرداخت به بخش خصوصی هم به همین علت است.
مجری برنامه با طرح این پرسش که تقاضاها و درخواست های دیگر بهره برداران بخش خصوصی تا کنون به کجا رسیده ، سبزعلی گفت : کلیه درخواست های به حق بهره برداران بخش خصوصی از جمله افزایش نرخ بلیت و غیره طی نامه هایی به مدیران مرتبط از جمله شهردار محترم ارسال شده که با توجه به بیکاری چهار ماه گذشته و عدم درآمدزایی لازم ، امیدواریم نتایج مورد نظر حاصل شود .
سبزعلی در پایان گفت : من خود را از خانواده اتوبوسرانی و خادم آنها می دانم و پیگیری بصورت روزانه و مستمر از دستگاه های مختلف برای تسریع در کسب امرار معاش اتوبوسرانان بخش خصوصی در قالب حمایت از این عزیزان انجام خواهم داد.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of