اقدامات پیشگیرانه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز برای مقابله با شیوع ویروس منحوس کرونا

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز از انجام اقدامات پیشگیرانه در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا در سطح شهر و در بین کارکنان این حوزه خبر داد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز از انجام اقدامات پیشگیرانه در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا در سطح شهر و در بین کارکنان این حوزه خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز، عبدالامیر مجدم گفت: در راستای اهمیت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و ارائه خدمات مطلوب و موثر به شهروندان و افزایش رضایتمندی آنان، از روزهای ابتدایی شیوع این ویروس، معاونت حمل ونقل و ترافیک و نیز سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی وارد عمل شدند و در حوزه‌های سلامت، خدمات اجتماعی و آموزش‌های شهروندی، فعالیت‌های خود را آغاز کردند.

معاون حمل و نقل و ترافیک و سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اهواز تصریح کرد: خود مراقبتی بهترین راه پیشگیری از ویروس کرونا است، به همین منظور برای افرادی که بیشتر در معرض ابتلا به این ویروس هستند از قبیل استفاده‌کنندگان و راننده های تاکسی، این سازمان در گام اول، اقدام به تهیه و توزیع بروشور و تراکت اطلاع رسانی در تمامی ایستگاه ها و خطوط تاکسی سطح شهر کردند.

وی افزود: در گام های بعدی، سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی، نسبت به تهیه و توزیع دستکش، ماسک و مواد ضد عفونی کننده، جهت استفاده رانندگان تاکسی و نیز تدوین، ساخت و راه اندازی تونل، مخصوص عملیات ضد عفونی و گند زدائی خودروهای تاکسی در ایستگاه شهید فهمیده و میدان بسیج (فلکه ساعت)، اقدام کرد.

عبدالامیر مجدم ضمن با اشاره به پیگیری و تشکیل جلسات کارشناسی مستمر حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز در خصوص نحوه ضدعفونی و مقابله با ویروس کرونا، از انجام عملیات ضد عفونی و گندزدایی محیط و سایت اداری و تمامی دفاتر اداری این حوزه خبر داد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز در پایان عنوان کرد: جهت ارتقاء و افزایش سطح اطلاعات عمومی رانندگان تاکسی، سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی از طریق سامانه پیامکی، اقدام به ارسال پیامک های اطلاع رسانی کرد.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of