گروههای جهادی و بسیجیان خوزستانی جهت مقابله با کرونا کنار مردم هستند/ آماده سازی ۲۰هزار بسته مواد غذایی جهت توزیع

معاون هماهنگ کنند سپاه خوزستان از حضور بیش از ۲ هزار پایگاه در رزمایش بقیه اللّه و پویش کمکهای مومنانه خبر داد.

به گزارش اهوازنوین، صبح امروز نشست خبری سلامت و معنویت و قرارگاه جهادی شفا با حضور حجت الاسلام رستگار نماینده ولی فقیه در سپاه استان خوزستان و سرهنگ حاجتی معاون هماهنگ کننده سپاه استان با اصحاب رسانه برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه خوزستان اقدامات انجام شده در سپاه استان در دو قرارگاه، مرکزی شفاء ، فرهنگی و معنوی خواند و افزود: با اشاره به صحبتهای مقام معظم رهبری پیرامون بکارگیری حداکثر تلاش جهت کفن و دفن بیمارانی که بر اثر کرونا فوت شده اند، گفت: طلاب خوزستانی مسئولیت سنگین این کار را برعهده گرفته اند که این اقدام مورد تمجید رهبر انقلاب بوده است.

در ادامه جلسه نیز معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر( عج) با اشاره به شرکت ۲ هزار پایگاه مقاومت استان در رزمایش بقیه الله که با نام پویش کمک های مومنانه نیز معرفی شده گفت: به هر پایگاه مقاومت ماموریت داده شده محله استحفاظی خود را پوشش دهند.

سرهنگ حاجتی همچنین به تشکیل قرارگاه جهادی شفا در ۲۷ شهر استان اشاره کرد و گفت: ماموریت این قرارگاههای جهادی شامل تیم های مراقبت، گندزدایی، ضدعفونی معابر و منازل، بسیجی نظارتی در امور ادارات و شرکت ها، نظارتی از واحدهای صنفی و تیم های توزیعی می باشد که حدود ۵٨۰۰ نفر در این آیتم ها سازماندهی شده است.

وی افزود: مقرر شده روزانه ۵۰ هزار ماسک توسط ۴۰۰ گروه جهادی دوخت شود که در حال حاضر روزانه ۳۰ هزار ماسک تهیه می شود،همچنین علاوه بر ماسک، طلق و لباس، حدود ٢۰۰۰ دست لباس برای پرستاران تدارک دیده می شود.

حاجتی همچنین از توزیع ۴۰۰۰ بسته مواد غذایی توسط سپاه خوزستان در ۵۰ محله به صورت در هر مرحله ۱۰۰ تا ٢۰۰ بسته به خانوارهای مستحق خبر داد و گفت : در ماه مبارک رمضان نیز ۲۰ هزار پکیج و هرکدام معادل ٣۰۰ هزارتومان توسط سپاه به مردم نیازمند کمک می شود.

وی با اشاره به استقرار سه نقاهتگاه در اهواز گفت: تعداد ۳۰۰ تختخواب که در باشگاه راه آهن، بیمارستان نخل با کمک بسیج و دانشگاه علوم پزشکی هم اکنون بیمار پذیرش می کنند، و در سطح استان در حوزه نیروهای مسلح ۱۵۰۰ تخت با کمک جامعه پزشکی استان با تمام امکانات تهیه شده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه و معاون هماهنگ کننده سپاه استان در آخر از مبارزان خط مقدم، پرستاران تشکر و قدردانی کردند.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of