• جمعه / 10 فروردین 1403 / 22:38
  • دسته‌بندی: اخبار جهان
  • کد خبر: 98102291043
  • خبرنگار : 5

امام جمعه بغداد: اتحاد ایران و عراق جایی برای استکبار در منطقه باقی نمی‌گذارد

امام جمعه بغداد گفت: آمریکا دشمن مشترک ملت ایران و عراق است و اتحاد بین ۲ ملت جایی برای حضور استکبار در منطقه باقی نخواهد گذاشت.

به گزارش اهوازنوین به نقل از ایرنا آیت الله سید یاسین الموسوی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اهواز اظهار داشت: امام خمینی(ره) استاد به حق ما بود و همواره می‌فرمود این انقلاب باید حفظ و تقویت شود تا به دست صاحب اصلی آن یعنی امام زمان(عج) برسد.
وی با تاکید بر لزوم تداوم راه امام خمینی(ره) افزود: انتقال آرمان‌های این بزرگمرد انقلابی به نسل‌های جوان برای تقویت انقلاب اسلامی ضروری است.
امام جمعه بغداد با بیان اینکه امام خمینی(ره) یک الگو برای جامعه اسلامی بود، بیان کرد: شهید صدر به زیبایی گفتند که انقلاب ایران اهمیت ویژه‌ای دارد و ما با ایرانی‌ها یک ملت هستیم.
وی افزود: اتحاد بین ملت ایران و عراق بر هیچکس پوشیده نیست و همه ما زیر پرچم ولایت هستیم اما چرا کشور آمریکا باید وارد خاک عراق شود و در منطقه مشکلاتی ایجاد کند.
آیت الله الموسوی اظهارداشت: آمریکا همواره برای رسیدن به منافع خود در منطقه اقدام به توطئه و تفرقه افکنی میان کشورهای اسلامی به ویژه ایران و عراق می‌کند.
وی افزود: وحدت میان ملت‌های ایران و عراق می‌تواند توطئه‌های دشمن را خنثی و آنها را از منطقه بیرون کند.

0/5 (0 Reviews)