سرمربی تیم استقلال خوزستان : می‌توانستیم در همان نیمه اول کار را تمام کنیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درپایان بازی مقابل تیم رایکا بابل که باتساوی یک بریک پایان یافت گفت: فرصت های زیادی ازدست دادیم و می توانستیم کارادرنیمه اول تمام کنیم.

به گزارش اهواز نوین، سهراب بختیاری زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دراین بازی می‌توانستیم بیشترگل بزنیم و در همان نیمه اول کار را به اتمام برسانیم. ایراد بازی قبل که فرصت ها را به راحتی از دست می‌دهیم و امروز حریف ما یک فرصت صد درصد گل را نداشت و روی یک سانت ارسالی وعدم تمرکز از مدافعین و بهم ریختگی مدافعین ما که همین توپ تبدیل به گل شد. درکل شکل تیمی ما بد نبود ولی باید یاد بگیریم ازموقعیت ها استفاده کنیم.

وی درپاسخ به سوال اینکه چرا بازیکنان تیمش ازفرصت های صددرصد بدست آمده استفاده نمی‌کنند گفت: به هرحال در فوتبال چنین چیزی اتفاق می‌افتد و بزرگترین بازیکنان هم فرصت‌های طلایی را ازدست می‌دهند و بازیکنان ما در ضربات آخر متاسفانه دقت لازم را ندارند و با ترس و بدون تمرکز ضربات را می‌زنند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: شاید بخش زیادش اینکه تیم درجدول وضعیت خوبی ندارد و از نظر روحی و روانی فشار را احساس می‌کنند به هرحال باید بدانیم استقلال خوزستان نامی بزرگ است و جایگاه این تیم اینجای جدول نیست. درهفته‌های ابتدایی این تیم امتیازات زیادی از دست داده و این یک فکر منفی روی ذهن بازیکنان تاثیرگذاشته است باتوجه به حضور من دراین تیم سعی می‌کنم در ساختار دفاعی بیشتر تلاش کنم همچنین شکل و نظم و انظباط تیم را ساماندهی کنیم و این مهم زمان می‌برد ما تمرینات خوب و منظمی برگزار می‌کنیم و از تیمم راضی هستم نباید اتحاد، صمیمیت وهمدلی را از دست دهیم.

وی گفت: آنچه برای من هم اکنون مهم است چند بازی مانده تا نیم فصل است و تمام سعی خودمان را می‌کنیم تا نهایت امتیازات را از این بازی‌ها بگیریم  به هرحال یک تیم وقتی کادرفنی را عوض کند که البته هیچ چیز ازشایستگی‌های کادر فنی قبلی کم نمی‌شود اما شرایط فنی نامناسب باید حل شود و حتما در نیم فصل هر جایی لازم باشد بازیکن جذب می‌کنیم و تقویت خواهیم شد.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of