اتحاد ملت ایران و عراق توطئه های دشمن را خنثی می کند

دبیرکل جنبش جهاد و بنا و فرمانده سرایا الجهاد عراق گفت: آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود فرهنگ حسینی و حماسه اربعین را هدف قرار داده اند اما اتحاد و همبستگی ملت ایران و عراق توطئه های دشمن را خنثی می کند .

حسن ساری روز پنجشنبه در آیین چهلمین روز شهادت پاسدار شهید حسین معماری از شهدای مدافع حرم خوزستانی در مسجد رضوان اهواز اظهار داشت: این شهید والا مقام و پدر بزرگوارشان راه خود که همان راه امام حسین (ع) بود را خوب انتخاب کردند و با نثار جان خود فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نهادینه کردند.

ساری ادامه داد: شهید معماری شهادت را آرزوی دیرینه خود می دانست و در راه مبارزه با دشمنان تکفیری در کنار بسیج مردمی کشور عراق رشادت های زیادی از خود نشان داد و فرهنگ انقلاب را احیا کرد.

وی تصریح کرد : باید این شهدا را بیشتر بشناسیم و برای تقویت جامعه ای اسلامی راه آنها را ادامه دهیم.

دبیرکل جنبش جهاد و بناو فرمانده سرایا الجهاد گفت: فرهنگ حسینی بالاترین فرهنگ بوده و بی شک بدون آن هر پیروزی شکست قلمداد می شود .

وی تصریح کرد : امام حسین(ع) راه شهادت و عزت را به شهدا نشان داد و انقلاب اسلامی نیز با فرهنگ حسینی پیروز شد.

ساری ادامه داد: انقلاب اسلامی امروزه در تمامی میدان ها یکه تاز است و با رهبری و درایت امام خامنه ای و صبوری ملت ایران شکست نخواهد خورد.

وی بیان کرد : سقوط پهپاد آمریکایی و توقیف نفتکش های انگلیسی تمامی محاسبات و معادلات غرب و بخصوص آمریکا را برهم زد ؛ ترامپ و زیردستانش برای جمهوری اسلامی خط و نشان کشیده بودند اما توقف نفتکش انگلیسی جواب کوبنده ای از سوی ایران بود .

دبیرکل جنبش جهاد و بناو فرمانده سرایا الجهاد گفت:همچنین ساقط کردن پهپاد آمریکایی در آسمان ایران اقدامی بجا و شایسته بود و آمریکا را در اجرای اهدافش ناکام کرد.

وی تصریح کرد : فرهنگ حسینی در عراق و لبنان پیروزی های متعددی را به همراه داشته است؛ کشورهای عربی با جمعیت بیش از ۲۰۰ میلیون نفر از سال ۱۹۷۴ تاکنون قادر به شکست رژیم صهیونیستی نبودند اما حزب الله با چند هزار نیروی خود بارها این رژیم را شکست داده است .

ساری گفت: رژیم آل سعود و کشور های حاشیه خلیج فارس به عادی سازی روابط و قبول پیشنهاد معامله قرن تن دادند اما حزب الله در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به مقر این حزب در سوریه، موشک های خود را به سمت مقرهای رژیم اشغالگر فرستاد و جواب دندان شکنی به آن ها داد .

وی افزود: یک شب پیش از آغاز این حمله موشکی ، نتانیاهو برای حزب الله خط و نشان کشیده بود و از حمله و پایان دادن به عمر جمهوری اسلامی سخن گفته بود اما پس از این حمله کوبنده حزب الله، سخنان خود را پس گرفت .

دبیرکل جنبش جهاد و بناو فرمانده سرایا الجهاد گفت: خداوند وعده نصرت را به مؤمنان داده و کشور های محور مقاومت هیچ هراسی از دشمنان ندارند.

وی ادامه داد: در کشور عراق نیروهای حشد الشعبی پس از فتوای مرجعیت و با حداقل امکانات بزرگترین گروه تروریستی را شکست دادند اما همچنان آمریکا ، اسرائیل و عربستان برای نابودی فرهنگ حسینی تلاش می کنند تفرقه افکنی میان مردم ایران و عراق را آغاز کرده اند .

ساری گفت: این دشمنان در اربعین حسینی تلاش دارند با ایجاد تفرقه بین مردم ایران و عراق به اهداف پلید خود دست یافته و به فرهنگ حسینی(ع) آسیب وارد کنند اما ملت ایران و عراق به خنثی سازی توطئه ها می پردازند و در اربعین به جهانیان برادری خود را ثابت خواهند کرد .

آیین چهلمین روز از شهادت شهید حسین معماری از شهدای مدافع حرم خوزستانی روز پنجشنبه با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان، جمعی از اعضای خبرگان رهبری و فرماندهان سپاه در مسجد رضوان اهواز برگزار شد.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of