۵۰ درصد اتوبوس‌های اهواز کولر ندارند

عضو شورای شهر اهواز گفت: در شهر اهواز به‌طور تقریبی ۱۵۰ اتوبوس داریم که از این تعداد حدود نیمی کولر ندارند و با توجه به جمعیت اهواز این میزان خیلی کم بوده ودرشان شهرستان اهواز نیست.

به گزارش اهواز نوین، رحیم کعب عمیر، رئیس کمیسیون حمل‌ونقل عمومی و ترافیک شورای شهر اهواز بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: سیستم حمل‌ونقل در تمام دنیا هزینه‌بردار است و درآمدزا نیست و باید بخشی از اعتبارات به تعمیر و رسیدگی به وسایل نقلیه عمومی اختصاص گیرد.

وی گفت: در شهر اهواز به‌طور تقریبی ۱۵۰ اتوبوس داریم که از این تعداد حدود نیمی کولر ندارند و با توجه به جمعیت اهواز این میزان خیلی کم بوده ودرشان شهرستان اهواز نیست.

کعب عمیر افزود: صحبت‌هایی با مسؤولان ارشد استان از جمله استاندار درباره تچهیز ناوگان حمل و نقل عمومی داشته‌ایم که با موافقت واسقبال وی مواجه و قرار شد مبلغ ۲۶ میلیارد تومان برای تجهیز و تعمیر حدود ۸۰ اتوبوس هزینه شود که امیدوار هستیم با موافقت رئیس سازمان برنامه‌وبودجه این اعتبارات تخصیص و ابلاغ شود.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل عمومی و ترافیک شهر اهواز با توجه به کمبودشدیداتوبوس و فرسودگی آن‌ها گفت: شهرداری برای تأمین نیاز شهر به اتوبوس و تعمیر اتوبوس‌های موجود باید هزینه کند.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of