مدیران برای حل مشکلات جامعه به تکلیف الهی خود عمل کنند

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت : عمل به تکلیف الهی را رمز موفقیت و عامل گشایش مسیر در حل مشکلات جامعه است و مدیران با این نگاه به انجام وظایف خود همت کنند.

به گزارش اهواز نوین، حجت الاسلام عبدالنبی موسوی‌ فرد روز دوشنبه در جشنواره شهید رجایی استان در سالن امام رضا(رع) شهرک نفت اهواز، اظهارداشت: خداوند از طریق مختلف بندگان خود را امتحان می کند و در این بین با وجود همه مشکلاتی که پیش می آید انتظار این است که خط قرمزهای تعیین شده حفظ شوند.

وی با اشاره به مشکلات موجود در سطح جامعه، عنوان کرد: در این صورت است که عمل به تکلیف الهی باعث گشایش مسیر و رفع مشکلات خواهد شد.

امام جمعه اهواز با تاکید بر اینکه مدیران کشوری نیز ضمن عمل به تکلیف باید دارای شاخص هایی در تراز دولت و نظام اسلامی باشند، افزود: جمهوری اسلامی نمونه هایی از مدیران مانند شهیدان رجایی، باهنر، بهشتی و چمران کم ندارد.

او یادآور شد: در سخت ترین شرایط انقلاب این چهره‌های سرشناس نظام بودند که حضور داشتند و به الگویی برای دیگر مدیرانی تبدیل شدند و امروز هم مانند آنها را در کشور کم نداریم.

وی با اشاره به اینکه اگر در کشور شاخص های دینی و قرآنی رعایت شود، برای برون رفت از مشکلات نیازی به مذاکره با دیگر کشورها نیست، گفت: این حرف به معنی قطع ارتباط نیست بلکه تاکید بر پایداری و خودباوری به داشته های داخلی است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان تصریح کرد: در مقام مدیریت باید به این باور برسیم که با نگاه به داخل توان و قدرت لازم برای حل مشکلات را داریم.

فعالیت ۶۹۵ حوزه مالیاتی در خوزستان

مدیر کل امور مالیاتی استان خوزستان نیز به عنوان یکی اعضای شورای اداری استان که موفق به کسب رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی استان شد، گفت:  این اداره کل افتخار دارد که به عنوان متولی دریافت مالیات ، خون را به رگ تمام دستگاه های خدمتگذار نظام تزریق کند.

جهانشاه ارزانی بیرگانی ادامه داد: برای کسب رضایتمندی شهروندان، ۶۹۵ حوزه مالیاتی به علاوه واحدهای مختلف به عنوان میز خدمت در سراسر استان مشغول خدمت هستند.

وی با بیان اینکه سازمان مالیاتی کشور بعد از انقلاب گام‌ های توسعه و پیشرفت نظام اداری را طی کرده است، افزود: به همین دلیل می توان گفت این سازمان امروز در دولت های الکترونیک تقریباً در خاورمیانه پیشرو و  پیشتاز است.

بر اساس این گزارش، اداره کل امور مالیاتی استان در جشنواره شهید رجایی  موفق به کسب عنوان برتر دستگاه های اجرایی در ارائه میز خدمت معرفی شد.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of