باور توانستن را از دانش‌آموزان نگیریم

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: نبایدباور توانستن را از دانش‌آموزان، معلمان و مدیرانمان بگیریم بلکه باید در سورنای باور و امید بدمیم چرا که جامعه ما موفقیت‌های زیادی دارد.

به گزارش اهاز نوین، مهدی ربیعی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان، صبح امروز در آیین تجلیل از دانش‌آموزان رتبه ۱ و ۹ کنکور سراسری ۹۸، اظهار کرد: امروز برای استان روز امید است و علی‌رغم سخت بودن کنکور پیام‌های زیبایی برای ما داشت؛ دانش‌آموزان ما باید نظم را به عنوان بستر فعالیت‌های خود جدی بگیرند.

ربیعی افزود: هیچ چیز به راحتی به دست نمی‌آید و خواستن توانستن است؛ امروز یکی از نیازهای لازم جامعه ما سخت‌کوشی است، یقین بدانید که با سخت‌کوشی، انگیزه و امید، نتایج درخشان بسیاری حاصل می‌شود.

وی، عنوان کرد: استان ما نیازمند امید است و برای این امیدواری باید قلم زد؛ ما نبایدباور توانستن را از دانش‌آموزان، معلمان و مدیرانمان بگیریم بلکه باید در سورنای باور و امید بدمیم چرا که جامعه ما موفقیت‌های زیادی دارد.

استان خوزستان دارای مردمی با استعداد

ربیعی در اشاره به دیگر موفقیت دانش‌آموزان خوزستانی،افزود: دانش‌آموزان قرآنی خوزستان نیز در روز گذشته توانستند مقام اول را کسب کنند و ۴۱ رتبه قرآنی تا به امروز به دست من رسیده است؛ همچنین پسرهای هندبال خوزستان توانستند رتبه اول کشوری را کسب کنند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: باورهای ما نسبت به خوزستان باید از استانی که بحران دارد به یک استان خوب با مردمی با استعداد تبدیل شود؛ امیدواریم خبرهای خوب موفقیت در استان خوزستان همچنان ادامه پیدا کند.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of