فرمانده انتظامی اهواز:

با هنجارشکنان برخورد می کنیم

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز گفت: برخورد با هنجارشکنان به خصوص در رابطه با بی حجابی و انتشار دهندگان فیلم ناهنجاری ها در فضای مجازی تشدید می شود .

به گزارش اهواز نوین،سرهنگ محسن دالوند روز پنجشنبه  اظهار داشت : ماموران انتظامی این شهرستان بر اساس قانون همواره برخورد قاطعانه ای با هرگونه هنجارشکنی داشته اند که بحث بی حجابی از مواردی است که در اولویت قرار دارد .

سرهنگ دالوند افزود: متاسفانه بی حجابی و بد حجابی در برخی نقاط شهر مشاهده شده که نیروی انتظامی به صورت جدی با این هنجارشکنان برخورد می کند.

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز ادامه داد: برخی سودجویان به صورت مخفیانه از بی حجابی بانوان فیلم برداری کرده و آن را در فضای مجازی منتشر می‌کنند که بی شک با این افراد نیز بر اساس قانون برخورد می شود.

وی بیان کرد : سیستم آنلاین برای ثبت ناهنجاری ها به خصوص در خودروهای سواری در اختیار نیروی انتظامی قرار گرفته است و هیچ گونه تخلفی از چشم ماموران ما پنهان نمی ماند.

سرهنگ دالوند گفت: همچنین سگ‌گردانی از دیگر مواردی است که از ماه‌های گذشته ممنوعیت آن اعلام شده و در صورت مشاهده برای بار اول پیامکی برای راننده در جهت امر به معروف و نهی از منکر ارسال می شود و در صورتی که این مورد بار دیگر مشاهده شود خودروی مذکور در سیستم خودروهای تحت تعقیب و توقیف قرار می گیرد.

وی ادامه داد: شهروندانی که اقدام به بی حجابی می کنند در مرحله اول به آن ها تذکر داده می شود و اگر این ناهنجاری تکرار شود برابر قانون با آن ها برخورد می شود .

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز تصریح کرد: تعداد زیادی از شهروندان در قالب پلیس افتخاری با ما همکاری می کنند و هیچ کمبودی در زمینه نیروی انسانی به خصوص در بخش بانوان نداریم.

وی بیان کرد : با توجه به اینکه برقراری نظم و امنیت این شهرستان یکی از اولویت‌های ما است در ماه های گذشته سعی کردیم با افزایش گشت‌های خودرویی و موتوری به صورت شبانه روزی عرصه را بر سارقان و سودجویان تنگ کنیم و در این خصوص نیز تعداد زیادی از سارقان در حین ارتکاب جرم دستگیر شده اند.

سرهنگ دالوند گفت: انتظار می رود شهروندان در زمینه های مختلف همکاری بیشتری با نیروی انتظامی داشته باشند و تمامی موارد مشکوک را از طریق پلیس ۱۱۰ به ما اعلام کنند .

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of